16. 5. 2023 | Buduj značku
Sociální sítě dokážou generovat zákazníky i v B2B sektoru. Je to jiné, možná náročnější a rozhodně běh na delší trať než v B2C. Ale výsledky vám mohou přinášet pravidelný úsměv na tváři. Jak na to? Toto jsou 3+1 klíčových informací, které byste si měli odnést z dnešního dílu podcastu Buduj značku: 1. Sdílejte hodnotný obsah: Sdílejte hodnotný obsah, který rezonuje s vaší cílovou skupinou. Může mít podobu příspěvků na blogu, videí, infografik nebo bílých knih. Zaměřte se na poskytování hodnoty a na to, abyste se prezentovali jako myšlenkový lídr ve svém oboru. 2. Zapojte své publikum: Zapojte se do komunikace se svým publikem tím, že budete reagovat na komentáře a zprávy a účastnit se relevantních konverzací na sociálních sítích. To vám může pomoci vybudovat vztahy a získat důvěryhodnost u cílového publika. 3. Optimalizujte své profily na sociálních sítích: Optimalizujte své profily na sociálních sítích, abyste zajistili jejich úplnost, aktuálnost a konzistentnost na všech platformách. Uveďte kontaktní informace o své společnosti a odkazy na své webové stránky nebo vstupní stránky. 4. Sledujte své výsledky: Sledujte metriky svých sociálních médií, jako je zapojení, kliknutí a konverze. Využijte tyto údaje k optimalizaci své strategie a zaměřte své úsilí na kanály a taktiky, které přinášejí nejlepší výsledky. --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří nejen o správě investičního portfolia. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a [...]
--
Ohodnoť epizodu!
Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpeníJak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...
Buduj značku
Jaké byly počátky IT v realitě devadesátých let v Česku? Jak nahlíží na jednotlivé role, které lze
Buduj značku
V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou
Buduj značku
V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak
Buduj značku
Co je pro Radka ztělesněním firemní kultury? Jak ve firmě nastavit ideální mindset? Co se stane,
Buduj značku
V čem dělají začínající firmy nejčastější chyby ve finančním řízení? A co vše se vlastně vejde pod
Buduj značku
Stále platí, že video hraje nedílnou součást vašich obsahových aktivit. Pravdou ale je, že přístup k
Buduj značku
Jaké byly podnikatelské začátky ve Spojených státech? Se kterými specifiky se podnikatel nejčastěji
Buduj značku
Pokud jste někdy pracovali v B2B marketingu, tak určitě víte, že to je časově i finančně pěkná
Buduj značku
Kde se zrodil nápad k aplikaci, kterou vyvíjí? Kdy s vývojem systému začali a bylo to v příhodné
Buduj značku
Čím se Andrew Paulsen liší od ostatních agentur? V čem je specifický nábor v IT? Hrají stále peníze
00:00
00:00