• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Využití sociálních sítí pro generování potenciálních zákazníků B2B

16. 5. 2023 | Buduj značku

Sociální sítě dokážou generovat zákazníky i v B2B sektoru. Je to jiné, možná náročnější a rozhodně běh na delší trať než v B2C. Ale výsledky vám mohou přinášet pravidelný úsměv na tváři. Jak na to? Toto jsou 3+1 klíčových informací, které byste si měli odnést z dnešního dílu podcastu Buduj značku: 1. Sdílejte hodnotný obsah: Sdílejte hodnotný obsah, který rezonuje s vaší cílovou skupinou. Může mít podobu příspěvků na blogu, videí, infografik nebo bílých knih. Zaměřte se na poskytování hodnoty a na to, abyste se prezentovali jako myšlenkový lídr ve svém oboru. 2. Zapojte své publikum: Zapojte se do komunikace se svým publikem tím, že budete reagovat na komentáře a zprávy a účastnit se relevantních konverzací na sociálních sítích. To vám může pomoci vybudovat vztahy a získat důvěryhodnost u cílového publika. 3. Optimalizujte své profily na sociálních sítích: Optimalizujte své profily na sociálních sítích, abyste zajistili jejich úplnost, aktuálnost a konzistentnost na všech platformách. Uveďte kontaktní informace o své společnosti a odkazy na své webové stránky nebo vstupní stránky. 4. Sledujte své výsledky: Sledujte metriky svých sociálních médií, jako je zapojení, kliknutí a konverze. Využijte tyto údaje k optimalizaci své strategie a zaměřte své úsilí na kanály a taktiky, které přinášejí nejlepší výsledky. --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří nejen o správě investičního portfolia. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a [...]

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: Buduj značku
Buduj značku
Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...

Seznam epizod

  1. Jiří Dobeš: Hierarchické řízení se přežilo, dnes je potřeba více naslouchat a méně velet
    26. 9. 2023 |

    Buduj značku

    Jaké byly počátky IT v realitě devadesátých let v Česku? Jak nahlíží na jednotlivé role, které lze

  2. Marketing není totéž co prodej. 3 důvody proč
    19. 9. 2023 |

    Buduj značku

    V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou

  3. Jak dlouho trvá, než začne marketing fungovat?
    14. 9. 2023 |

    Buduj značku

    V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak

  4. Radek Petr: V práci mě to baví, protože to tam baví ostatní.
    12. 9. 2023 |

    Buduj značku

    Co je pro Radka ztělesněním firemní kultury? Jak ve firmě nastavit ideální mindset? Co se stane,

  5. Pavel Peňáz: Jako první musí přijít uvědomění, že chcete firmu řídit přes čísla.
    5. 9. 2023 |

    Buduj značku

    V čem dělají začínající firmy nejčastější chyby ve finančním řízení? A co vše se vlastně vejde pod

  6. Jak se vyvíjí videostrategie v B2B marketingu?
    31. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Stále platí, že video hraje nedílnou součást vašich obsahových aktivit. Pravdou ale je, že přístup k

  7. Josef Scharfen: Podnikat ve Spojených státech je mnohem snažší. Rozdíl je ve schopnosti prodat se.
    29. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Jaké byly podnikatelské začátky ve Spojených státech? Se kterými specifiky se podnikatel nejčastěji

  8. Je B2B marketing levnější než v minulosti?
    24. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Pokud jste někdy pracovali v B2B marketingu, tak určitě víte, že to je časově i finančně pěkná

  9. Petr Macek: Zákazníci jsou čím dál namlsanější. Zřejmě je to dobou
    22. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Kde se zrodil nápad k aplikaci, kterou vyvíjí? Kdy s vývojem systému začali a bylo to v příhodné

  10. Ondřej Horák, Pavel Svetík: IT specialisty zajímá projekt, technologie, peníze a flexibilita.
    17. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Čím se Andrew Paulsen liší od ostatních agentur? V čem je specifický nábor v IT? Hrají stále peníze

Logo epizody: undefined

00:00

00:00