18. 5. 2023 | Buduj značku
Jak se dostal ke krmivům? Co by dnes udělal jinak? Co bylo pro vývoj jeho značky důležité? V čem vnímá důležitost partnerství se zavedenými značkami? Jak hovoří o budování vztahů? Jak se mění potřeby zákazníků? O jaké doplňky stravy chovatelé domácích mazlíčků stojí? Martin Pučálka ještě než vstoupil do podnikání, věnoval se vrcholově tenisu. V roce 2008 začal dovážet krmení pro psy z Ameriky. O čtyři roky později založil vlastní brand krmiv pro psy a kočky MARP, ke kterému postupně začal připojovat i další brandy.
--
Ohodnoť epizodu!
Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpeníJak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...
Buduj značku
Jaké byly počátky IT v realitě devadesátých let v Česku? Jak nahlíží na jednotlivé role, které lze
Buduj značku
V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou
Buduj značku
V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak
Buduj značku
Co je pro Radka ztělesněním firemní kultury? Jak ve firmě nastavit ideální mindset? Co se stane,
Buduj značku
V čem dělají začínající firmy nejčastější chyby ve finančním řízení? A co vše se vlastně vejde pod
Buduj značku
Stále platí, že video hraje nedílnou součást vašich obsahových aktivit. Pravdou ale je, že přístup k
Buduj značku
Jaké byly podnikatelské začátky ve Spojených státech? Se kterými specifiky se podnikatel nejčastěji
Buduj značku
Pokud jste někdy pracovali v B2B marketingu, tak určitě víte, že to je časově i finančně pěkná
Buduj značku
Kde se zrodil nápad k aplikaci, kterou vyvíjí? Kdy s vývojem systému začali a bylo to v příhodné
Buduj značku
Čím se Andrew Paulsen liší od ostatních agentur? V čem je specifický nábor v IT? Hrají stále peníze
00:00
00:00