Epizoda 24 - Metriky, které sledujeme u našich affiliate webů

před 3 lety

61 min

Epizoda 24 - Metriky, které sledujeme u našich affiliate webů



Popis epizody

V každém podnikání se musí sledovat určité metriky, podle kterých lze určit trend a zdraví byznysu. U affiliate webů to není jiné. Můžeme je dělit do 3 kategorií. Metriky zdraví webu: - Rychlost webu (Core Web Vitals, Pingdom) - Velikost webu v MB (Pingdom, GTmetrix) - Velikost databáze (cachovací pluginy, čistící pluginy) - Aktualizování pluginů a šablon - Nemít na webu příliš zdarma pluginů/neprověřených pluginů - Kontrola odkazů vedoucích na 404 chyby, (500, 503, atp…) - WP má funkci “stav webu”, která ukazuje co na WP zlepšit - Vyřešit upozornění a problémy v GSC - Ať už používáte jakýkoliv plugin na SEO, vždy to ukazuje nějaké “SEO zdraví článku” je dobré být v zelených číslech - Kontrola článků, jestli se nekanibalizují klíčovými slovy - Dívat se do Googlu, zdali jsou stránky indexované (site:mujweb.cz) Metriky zdraví byznysu: - Obrat provizí dohromady - náklady na pokračování webu = čistý profit - Rostoucí/Klesající návštěvnost - Bounce rate - nic moc neříká - Doba strávená na stránce - Trend vyhledávání odvětví/niche - Lze zmenšit riziko výpadku trafiku? Lze zmenšit riziko výpadku affiliate programu (viz náš podcast o rizikách v affiliate marketingu) - Cíle/události nastavené na odchozí návštěvnost z webu - sledovat jejich změny, AB testovat různé prvky Konkurence: - Sledovat obsah konkurence (co je nového, na co se zaměřují, atp…) - Sledovat jejich odhadovanou návštěvnost (Ahrefs, SimilarWeb, atp..) - Sledovat jejich odkazový profil (linkbuilding na stejných webech, viz náš podcast)

Hodnocení epizody

Další epizody