• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#77 Lukáš Bartoň z PHD o práci mediální agentury

24. 11. 2022 | PÍÁRKO

Lukáš je Managing Director mediální agentury PHD, která spadá do skupiny Omnicom Media Group – jedné z největších komunikačních agentur na světě. Jak vlastně funguje taková mediální agentura? Do jakých mediatypů se vyplatí investovat a jak se v dnešní době pohybují částky za televizní nebo rozhlasové reklamy? Tento díl PÍÁRKA pomůže poodhalit fungování mediálních agentur všem, pro které je toto téma stále velkou neznámou. ❓Kde najdete HOSTA: LN: [...] [...] Další zajímavé odkazy: Mediální agentura PHD: [...] vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️Nikola: LN: [...] [...] Nikola Lörincz 👩🏻Pavla: LN: [...] [...] Pája Umlaufová Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] PIARISTI Kontaktní e-mail: piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #77 Lukáš Bartoň z PHD o práci mediální agentury
    24. 11. 2022 |

    PÍÁRKO

    Lukáš je Managing Director mediální agentury PHD, která spadá do skupiny Omnicom Media Group – jedné

  2. #76 Alex Gritsayev o Reels a všem, co o nich potřebujete vědět
    20. 10. 2022 |

    PÍÁRKO

    Alex Gritsayev založil agenturu Socialmind, která pomáhá firmám i jednotlivcům s marketingem na

  3. # 75 Jakub Mařík o budoucnosti Instagramu
    6. 10. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jakub Mařík je marketingový konzultant. Specializuje se na influencer marketing a má za sebou řadu

  4. #74 Jiří Bulan o síle a potenciálu Twitteru
    22. 9. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jiří Bulan vede kurzy „Jak na Twitter“ pro ČTK a působí jako konzultant a publicista v oboru

  5. #73 Michal Bošela z Invie o marketingu cestovního ruchu
    8. 9. 2022 |

    PÍÁRKO

    Michal Bošela je marketingový manažer Invie – největší cestovní agentury ve střední Evropě. Zároveň

  6. #72 Jan Klusoň z Welcome to the Jungle o čtyřdenním pracovním týdnu
    25. 8. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jan Klusoň je odborník na firemní kulturu a CEO pracovní platformy Welcome to the Jungle. Ta

  7. #71 Daniel Blažek z Woltu o regionálním marketingu od Ostravy až po Vary
    11. 8. 2022 |

    PÍÁRKO

    Daniel Blažek stojí v čele marketingu tuzemské pobočky Woltu od podzimu 2020. Když do firmy

  8. #70 Martina Bechyňová z Liftago o komunikaci s trolly na sociálních sítích
    28. 7. 2022 |

    PÍÁRKO

    Martina Bechyňová alias Inkoustová tečka vede komunikaci společnosti Liftago, školí sociální sítě i

  9. #69 Barbora Bergová z BB Media Consulting o PR luxusních značek
    7. 7. 2022 |

    PÍÁRKO

    Barbora Bergová je zakladatelka agentury BB Media Consulting. Ta se specializuje na PR & marketing v

  10. #68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry
    23. 6. 2022 |

    PÍÁRKO

    Lukáš Pleskot je předseda České asociace esportu, majitel agentury PLAYzone a samozřejmě vášnivý

Logo epizody: undefined

00:00

00:00