• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#69 Barbora Bergová z BB Media Consulting o PR luxusních značek

7. 7. 2022 | PÍÁRKO

Barbora Bergová je zakladatelka agentury BB Media Consulting. Ta se specializuje na PR & marketing v oblasti luxusních módních a lifestylových značek, umění a top developerských projektů. Na českém trhu zastupuje značky jako Tiffany & Co, Dolce & Gabbana nebo Bottega Veneta. Jak vypadaly Barbory začátky v PR? Jakým způsobem získává klienty a na jakých principech jejich spolupráce funguje? A proč je lepší jeden kvalitní mediální výstup než desítky malých? O tom se dozvíte v posledním PÍÁRKU, které je věnováno všem milovníkům luxusních značek. ❓Kde najdete HOSTA: LN: [...] [...] 🔹 Další zajímavé odkazy: BB MEDIA: https://www.bb-media.cz/ Kdo vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️Nikola: LN: [...] [...] Nikola Lörincz 👩🏻Pavla: LN: [...] [...] Pája Umlaufová Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #74 Jiří Bulan o síle a potenciálu Twitteru
    22. 9. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jiří Bulan vede kurzy „Jak na Twitter“ pro ČTK a působí jako konzultant a publicista v oboru

  2. #73 Michal Bošela z Invie o marketingu cestovního ruchu
    8. 9. 2022 |

    PÍÁRKO

    Michal Bošela je marketingový manažer Invie – největší cestovní agentury ve střední Evropě. Zároveň

  3. #72 Jan Klusoň z Welcome to the Jungle o čtyřdenním pracovním týdnu
    25. 8. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jan Klusoň je odborník na firemní kulturu a CEO pracovní platformy Welcome to the Jungle. Ta

  4. #71 Daniel Blažek z Woltu o regionálním marketingu od Ostravy až po Vary
    11. 8. 2022 |

    PÍÁRKO

    Daniel Blažek stojí v čele marketingu tuzemské pobočky Woltu od podzimu 2020. Když do firmy

  5. #70 Martina Bechyňová z Liftago o komunikaci s trolly na sociálních sítích
    28. 7. 2022 |

    PÍÁRKO

    Martina Bechyňová alias Inkoustová tečka vede komunikaci společnosti Liftago, školí sociální sítě i

  6. #69 Barbora Bergová z BB Media Consulting o PR luxusních značek
    7. 7. 2022 |

    PÍÁRKO

    Barbora Bergová je zakladatelka agentury BB Media Consulting. Ta se specializuje na PR & marketing v

  7. #68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry
    23. 6. 2022 |

    PÍÁRKO

    Lukáš Pleskot je předseda České asociace esportu, majitel agentury PLAYzone a samozřejmě vášnivý

  8. #67 Olga Trčková z DSC Gallery o tom, jak propagovat umění, aby se prodávalo
    9. 6. 2022 |

    PÍÁRKO

    Olga Trčková je sběratelka umění, galeristka a investiční expertka pro současné umění. V roce 2009

  9. #66 Olga Zimmermann o tom, jak být výkonnější v práci a šťastnější v životě
    26. 5. 2022 |

    PÍÁRKO

    Olga Zimmermann je firemní psycholožka a obchodní koučka. Ve své praxi se zabývá také poradenstvím v

  10. #65 Jakub Unger o fungování médií společnosti Seznam a jejich plánech
    12. 5. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jakub Unger je český novinář a mediální manažer. Od roku 2016 působí jako ředitel divize

Logo epizody: undefined

00:00

00:00