23. 3. 2023 | Buduj značku
V marketingu se hodně často skloňují reklamy. Ať už na Facebooku nebo na jiných sociálních sítích. Je to ale ta jediná cesta, jak dosáhnout vytouženého dosahu? Nejsou tady i jiné možnosti, kterými se jakožto podnikatelé můžete vydat? V následující epizodě se podíváme na marketingové postupy, které nejsou třeba zase tolik běžné, ale o to větší mohou mít přínost. --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o investování, časování trhu, investici do vlastní kvalifikace. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a [...] firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
--
Ohodnoť epizodu!
Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpeníJak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...
Buduj značku
Proč je potřeba ovládat vyprávění příběhů? A jaký to má dopad na vaše podnikání? Toto jsou hlavní
Buduj značku
Jak hovoří o svých začátcích? Proč odešel od strojařiny? Jak se obchod v jeho oboru dělal v
Buduj značku
Prozkoumejte aplikace umělé inteligence v B2B prodeji, jako je prediktivní analýza, lead scoring a
Buduj značku
Jak se dostal ke krmivům? Co by dnes udělal jinak? Co bylo pro vývoj jeho značky důležité? V čem
Buduj značku
Sociální sítě dokážou generovat zákazníky i v B2B sektoru. Je to jiné, možná náročnější a rozhodně
Buduj značku
Jak se posouvá e-commerce? Kolik objednávek se podle nich tvoří přes marketplace? Proč u nás
Buduj značku
V dnešním díle podcastu Buduj značku se budeme zaměřovat primárně na obchodní pipeliny. Tady jsou
Buduj značku
Jak se dostal ke svému projektu? Proč měl kouče a mentory? Jak se dívá na e-commerce trh jako
Buduj značku
Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V
Buduj značku
Když začínáte s podnikáním, většinou máte optimismu na rozdávání. Jenže s postupujícími měsíci a
00:00
00:00