Clicky

Andrej Hyben, Michal Vittek: U zaměstnanců hledáme zápal pro to, jak fungujeme — Buduj značku
  • Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Andrej Hyben, Michal Vittek: U zaměstnanců hledáme zápal pro to, jak fungujeme

24. 11. 2022 | Buduj značku

Jaké milníky ve společnosti vnímají? Jak dlouho trvá „výchova člověka”? Jak je těžké nalézt kvalitního člověka? Co je dynamická kultura? Co je vlastně projekt Juno? Mají mezinárodní ambice? Jak řeší generování nových klientů pro aplikaci? Jaké mají priority? Andrej Hyben se v oblasti IT pohybuje posledních 15 let. Od roku 2014 vlastní a vede vývojovou společnost DENEVY, která před čtyřmi lety přivedla na svět projekt Juno. Ten má za úkol přinést do světa nejen IT specialistů řád. Jde o nástroj pro projektový management určený pro softwarové vývojáře. Michal Vittek kariéru v IT začínal jako překladatel pro Wordpress komunitu. Aktuálně se pohybuje na rozmezí manažera vývoje aplikací a technologického lídra. Jeho zájmem jsou nové technologie a snaží se vždy pochopit, jak věci fungují.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: Buduj značku
Buduj značku
Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...

Seznam epizod

  1. Jak a kde hledat nové nápady na obsah?
    2. 2. 2023 |

    Buduj značku

    Múza nepřichází sama. A s tím, co všechno musíte jako podnikatelé a manažeři ve své práci vykonávat,

  2. Proč je v B2B marketingu důležitý mailing?
    31. 1. 2023 |

    Buduj značku

    Newslettery fungují. Nebo nefungují? Marketéři a podnikatelé jsou v tomto směru často rozpolcení.

  3. Josef Hajkr: Podcasty jsou jako drahokamy na náhrdelníku
    26. 1. 2023 |

    Buduj značku

    Co jej vedlo k tomu zapojit do marketingu podcasty? Co je to Marketing 5.0? Proč je dobré nečekat na

  4. Jak se v podnikání buduje důvěra?
    24. 1. 2023 |

    Buduj značku

    Je to téma, které je hodně spojeno s budováním značky. Důvěra se nerodí hned a její základy je dobré

  5. Josef Hajkr: S podnikáním je to stejné jako s chozením po horách
    19. 1. 2023 |

    Buduj značku

    V čem vidí výhody online působení? Proč má rád citát Dav se vždy mýlí? Jaké schopnosti jsou důležité

  6. Marek Odehnal: Investování u freelancerů může být nestálé. Klíčový je plán a jeho dodržování
    17. 1. 2023 |

    Buduj značku

    Jak vnímá situaci kolem akcií? Dojde k recesi? Co je emoční dividenda? Jaký cíl by si podle něj měli

  7. Staffni.to: Ženský element v podnikání je strašně podceňovaný. U nás to funguje velmi dobře
    12. 1. 2023 |

    Buduj značku

    Co Nikol s Dávidem vedlo k tomu, aby se pustili do vlastního projektu? Jakým způsobem je ovlivnil

  8. Martin Dočekal: Dnešní doba dluhopisům přeje. Jde jen o to, zda je daný byznysmodel udržitelný
    10. 1. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se ke svému oboru dostal? Jak vůbec začínal? Proč jej nebavilo pojišťovnictví? Proč u něj

  9. Petr Háka: Cesta doporučení je nejlepší cesta, jakou můžete dostat
    5. 1. 2023 |

    Buduj značku

    Proč je pro něj důležitá trpělivost? Kdy začala jeho manažerská kariéra? Plánuje se se svou

  10. Jak najít správného markeťáka pro vaši firmu?
    3. 1. 2023 |

    Buduj značku

    Budete v roce 2023 rozšiřovat svůj tým o marketingového experta? V tom případě je tato epizoda

Logo epizody: undefined

00:00

00:00