• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#71 Daniel Blažek z Woltu o regionálním marketingu od Ostravy až po Vary

11. 8. 2022 | PÍÁRKO

Daniel Blažek stojí v čele marketingu tuzemské pobočky Woltu od podzimu 2020. Když do firmy nastoupil, jeho cílem byla expanze mimo Prahu. Po dvou letech Wolt dobře funguje v 21 městech a Dan je tak odborníkem na regionální marketing. Co by měly udělat značky, které chtějí uspět v regionech? Jaký zvolit mediamix mimo Prahu? Jak zaujmout Liberečáka a co naopak funguje v Olomouci? Tento díl PÍÁRKA je pro všechny, kteří chtějí prodávat své produkty po celém Česku. A speciálně našim posluchačům posílá Wolt slevový kód WOLTPIARKO, se kterým získají 3x50 Kč na příští tři objednávky. Akce platí do 31. 8. 2022 a mohou ji využít noví i stávající zákazníci. A my ještě jednou děkujeme Woltu za podporu této epizody. ❓ Kde najdete HOSTA: LN: [...] 🔹 Další zajímavé odkazy: Wolt: https://wolt.com/cs/cze S kódem WOLTPIARKO získáte 3x50 Kč na příští tři objednávky. Akce platí do 31. 8. pro nové i stávající zákazníky. Kdo vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️Nikola: LN: [...] [...] Nikola Lörincz 👩🏻Pavla: LN: [...] [...] Pája Umlaufová Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #88 Marek Pros o Refresher.cz a vedení média pro mladé
    24. 8. 2023 |

    PÍÁRKO

    Marek Pros je nově šéfredaktorem webu Refresher.cz, na kterém mladí redaktoři tvoří lifestylový a

  2. #87 Lukáš Pilka z Blueghostu o tom, jak zapojit AI do každodenního života
    10. 8. 2023 |

    PÍÁRKO

    Lukáš Pilka je digitální designér zabývající se interakcí a komunikací mezi designem, současnými

  3. #86 Adéla Vašíčková o aktuálních trendech v influencer marketingu
    8. 6. 2023 |

    PÍÁRKO

    Adéla Vašíčková působí na pozici Head of Influencer Marketing v Publicis Group, kde přes 14 let

  4. #85 Nikolas Pátek o marketingu Oktagonu MMA
    25. 5. 2023 |

    PÍÁRKO

    Nikolas Pátek je marketingový a obchodní ředitel Oktagon MMA. Za šest let své existence se této

  5. #84 Denisa Dědičová o imposter syndromu
    6. 4. 2023 |

    PÍÁRKO

    Denisa Dědičová je lektorka a konzultantka v GrowJob Institutu. Ve svých školeních se specializuje

  6. #83 Antonín Milata o branded entertainmentu a tenké hranici mezi reklamou a zábavou
    23. 3. 2023 |

    PÍÁRKO

    Antonín Milata je kreativní producent a spoluzakladatel RedHead Music a agentury Renegãdz, která se

  7. #82 Thea Kučerová o nové éře ELLE
    16. 2. 2023 |

    PÍÁRKO

    Thea Kučerová je novinářka, zkušená marketérka, spoluautorka a moderátorka podcastu Trendspotting, a

  8. #81 Jakub Hudec o public affairs a práci lobbisty
    2. 2. 2023 |

    PÍÁRKO

    Jakub Hudec je Head of Public Affairs pro Česko a Slovensko v agentuře Grayling, ve které působí od

  9. #80 Alžběta Králová o politickém marketingu v prezidentských volbách 2023
    19. 1. 2023 |

    PÍÁRKO

    Alžběta Králová je expertkou na politický marketing a zakladatelkou Institutu politického

  10. #79 Pavlína Louženská o tom, jak se v krizi postarat o sebe i svou firmu
    2. 1. 2023 |

    PÍÁRKO

    Pavlína Louženská je nejenom spoluzakladatelkou skupiny #HolkyzMarketingu, ale také Google

Logo epizody: undefined

00:00

00:00