3. 3. 2022 | PÍÁRKO
Ve speciálním dílu PÍÁRKA jsme se společně s Petrou [...] agentury TRIAD Prague a členkou prezidia Asociace komunikačních agentur, bavily o tom, co a kdy by měly značky komunikovat, když nastane válka. Jaké by měly být první kroky komunikačního týmu, jak ochránit svou značku, jak pomoci, čemu se v komunikaci vyhnout a kdy se vrátit ke svým strategiím a plánovanému obsahu. Díl je plný rad a tipů, jak si udělat pořádek v hodnotách značky, komunikovat autenticky, rychle a přínosně. 🔹 Další zajímavé odkazy: Návod od AKA: [...] pomáhat: [...] pomáhat: [...] Kde najdete HOSTA: LN: [...] Kdo vás podcastem provedl? 👱🏻♀️ Nikola: LN: [...] [...] Nikola Lörincz 👩🏻 Pavla: LN: [...] [...] Pája Umlaufová Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] piaristi@piaristi.cz
--
Ohodnoť epizodu!
Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpeníJak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....
PÍÁRKO
Marek Pros je nově šéfredaktorem webu Refresher.cz, na kterém mladí redaktoři tvoří lifestylový a
PÍÁRKO
Lukáš Pilka je digitální designér zabývající se interakcí a komunikací mezi designem, současnými
PÍÁRKO
Adéla Vašíčková působí na pozici Head of Influencer Marketing v Publicis Group, kde přes 14 let
PÍÁRKO
Nikolas Pátek je marketingový a obchodní ředitel Oktagon MMA. Za šest let své existence se této
PÍÁRKO
Denisa Dědičová je lektorka a konzultantka v GrowJob Institutu. Ve svých školeních se specializuje
PÍÁRKO
Antonín Milata je kreativní producent a spoluzakladatel RedHead Music a agentury Renegãdz, která se
PÍÁRKO
Thea Kučerová je novinářka, zkušená marketérka, spoluautorka a moderátorka podcastu Trendspotting, a
PÍÁRKO
Jakub Hudec je Head of Public Affairs pro Česko a Slovensko v agentuře Grayling, ve které působí od
PÍÁRKO
Alžběta Králová je expertkou na politický marketing a zakladatelkou Institutu politického
PÍÁRKO
Pavlína Louženská je nejenom spoluzakladatelkou skupiny #HolkyzMarketingu, ale také Google
00:00
00:00