• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#61 Petra Jankovičová z AKA o tom, jakou zvolit komunikaci během války

3. 3. 2022 | PÍÁRKO

Ve speciálním dílu PÍÁRKA jsme se společně s Petrou [...] agentury TRIAD Prague a členkou prezidia Asociace komunikačních agentur, bavily o tom, co a kdy by měly značky komunikovat, když nastane válka. Jaké by měly být první kroky komunikačního týmu, jak ochránit svou značku, jak pomoci, čemu se v komunikaci vyhnout a kdy se vrátit ke svým strategiím a plánovanému obsahu. Díl je plný rad a tipů, jak si udělat pořádek v hodnotách značky, komunikovat autenticky, rychle a přínosně. 🔹 Další zajímavé odkazy: Návod od AKA: [...] pomáhat: [...] pomáhat: [...] Kde najdete HOSTA: LN: [...] Kdo vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️ Nikola: LN: [...] [...] Nikola Lörincz 👩🏻 Pavla: LN: [...] [...] Pája Umlaufová Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #88 Marek Pros o Refresher.cz a vedení média pro mladé
    24. 8. 2023 |

    PÍÁRKO

    Marek Pros je nově šéfredaktorem webu Refresher.cz, na kterém mladí redaktoři tvoří lifestylový a

  2. #87 Lukáš Pilka z Blueghostu o tom, jak zapojit AI do každodenního života
    10. 8. 2023 |

    PÍÁRKO

    Lukáš Pilka je digitální designér zabývající se interakcí a komunikací mezi designem, současnými

  3. #86 Adéla Vašíčková o aktuálních trendech v influencer marketingu
    8. 6. 2023 |

    PÍÁRKO

    Adéla Vašíčková působí na pozici Head of Influencer Marketing v Publicis Group, kde přes 14 let

  4. #85 Nikolas Pátek o marketingu Oktagonu MMA
    25. 5. 2023 |

    PÍÁRKO

    Nikolas Pátek je marketingový a obchodní ředitel Oktagon MMA. Za šest let své existence se této

  5. #84 Denisa Dědičová o imposter syndromu
    6. 4. 2023 |

    PÍÁRKO

    Denisa Dědičová je lektorka a konzultantka v GrowJob Institutu. Ve svých školeních se specializuje

  6. #83 Antonín Milata o branded entertainmentu a tenké hranici mezi reklamou a zábavou
    23. 3. 2023 |

    PÍÁRKO

    Antonín Milata je kreativní producent a spoluzakladatel RedHead Music a agentury Renegãdz, která se

  7. #82 Thea Kučerová o nové éře ELLE
    16. 2. 2023 |

    PÍÁRKO

    Thea Kučerová je novinářka, zkušená marketérka, spoluautorka a moderátorka podcastu Trendspotting, a

  8. #81 Jakub Hudec o public affairs a práci lobbisty
    2. 2. 2023 |

    PÍÁRKO

    Jakub Hudec je Head of Public Affairs pro Česko a Slovensko v agentuře Grayling, ve které působí od

  9. #80 Alžběta Králová o politickém marketingu v prezidentských volbách 2023
    19. 1. 2023 |

    PÍÁRKO

    Alžběta Králová je expertkou na politický marketing a zakladatelkou Institutu politického

  10. #79 Pavlína Louženská o tom, jak se v krizi postarat o sebe i svou firmu
    2. 1. 2023 |

    PÍÁRKO

    Pavlína Louženská je nejenom spoluzakladatelkou skupiny #HolkyzMarketingu, ale také Google

Logo epizody: undefined

00:00

00:00