• Facebook
  • Youtube
  • Instagram

O edutainmentu ve virtuální realitě s technologickým ředitelem DiVR Labs

5. 1. 2021 | BlueGhost Update

Je imerze ve virtuální realitě ideálním způsobem, jak se nejen bavit, ale něco se i naučit? Jaký skillset si musíte osvojit, abyste mohli vytvářet obsah ve VR? A proč by se měl programátor naučit důvěřovat vizi designéra, se kterým na takovém obsahu spolupracuje? V dalším díle podcastu BlueGhost Update odpovídá Martin Tichota, technický ředitel společnosti DiVR Labs, která stojí za hrou Blue Effect nebo za location based VR experience Golem VR, Arachnoid a Dinosauři VR.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: BlueGhost Update
BlueGhost Update
Lukas Pilka

Podcast o designu, který vidí do budoucnosti. Jak bude vypadat váš obor za 10 let? Na tuto otázku se Lukáš Pilka ptá designérů, výzkumníků, marketérů a inovátorů, kteří se přímo podílejí na formování ...

Seznam epizod

  1. Exkluzivní design, nebo skutečný dopad? O brýlích pro třetí svět s dvojnásobným držitelem Red Dot Design
    11. 5. 2021 |

    BlueGhost Update

    Kde leží hranice mezi produktovým a průmyslovým designem? Proč se brýle pro třetí svět musely navrho...
  2. Od invence k inovaci: Proč jen dobrý nápad startupu nestačí
    27. 4. 2021 |

    BlueGhost Update

    Jak vypadá designové myšlení? Z jakých kroků se skládá? Někdy má tři kroky, někdy šest, ale vždy je ...
  3. Píšťalkou to začíná a domem končí. Jak vidí budoucnost 3D tisku v Průša Labu?
    13. 4. 2021 |

    BlueGhost Update

    Česká republika je podle Google Trends zemí, kde se 3D tisk vyhledává vůbec nejčastěji. V přepočtu n...
  4. Jak číst data? O vizualizaci informací s datovou novinářkou iRozhlasu
    30. 3. 2021 |

    BlueGhost Update

    **Podíváme-li se na články o vývoji pandemie, zcela jistě se v nich bude mluvit o aktuálním počtu na...
  5. Kde teče potok Ošupis? O designu informací s místopředsedou české Wikipedie
    2. 3. 2021 |

    BlueGhost Update

    Každá sociální síť je závislá na obsahu, který do ní vkládají její uživatelé. Instagram se neobejde ...
  6. Objednání myšlenkou, doručení teleportem. O budoucnosti zásilek s technickým guru z Alza.cz
    16. 2. 2021 |

    BlueGhost Update

    Co se děje, když na eshopu klikneme na tlačítko „odeslat objednávku”? My jako zákazníci si v tento...
  7. Testuj, testuj, testuj - o vývoji aplikací s šéfem designu Seznam.cz
    2. 2. 2021 |

    BlueGhost Update

    Co musí mít dobrá aplikace? Proč je důležité, aby vývojář uměl řídit, pokud vyvíjí navigaci a chodil...
  8. Patří odpadkový koš na smetiště dějin? Jak se designují cirkulární kanceláře
    19. 1. 2021 |

    BlueGhost Update

    Probíhající pandemie leckde zásadně proměnila pracovní prostředí, není tomu tak dávno, kdy velká čás...
  9. O edutainmentu ve virtuální realitě s technologickým ředitelem DiVR Labs
    5. 1. 2021 |

    BlueGhost Update

    Je imerze ve virtuální realitě ideálním způsobem, jak se nejen bavit, ale něco se i naučit? Jaký ski...
  10. Jak spojit přírodu a technologie? O digitalizaci v architektuře s autorem českého pavilonu na EXPO 2021
    22. 12. 2020 |

    BlueGhost Update

    **Dobrý architekt musí ovládat základy desítky řemesel, aby byl schopen navrhnout tak komplexní dílo...
Logo epizody: undefined

00:00

00:00