Popis epizody
Jakub Hudec je Head of Public Affairs pro Česko a Slovensko v agentuře Grayling, ve které působí od roku 2015. Jako konzultant se podílel na projektech pro značky AstraZeneca, Bolt nebo McDonald’s. V PÍÁRKU nám prozradil, co se pod pojmem public affairs skrývá, co za benefity přináší klientům, proč slovo lobbista nemusí mít zápornou konotaci a zdali je možné public affairs využít i v kultuře. Tento díl přinášíme všem, kteří chtějí vědět, jak zapojit public affairs do jejich komunikace.❓Kde najdete HOSTA:LN: https://cz.linkedin.com/in/jakub-hudec-47032547 IG: https://www.instagram.com/themanmadeginger/ 🔹 Další zajímavé odkazy:Grayling: https://grayling.com/our-offices/praha-cs/Kdo vás podcastem provedl?👱🏻♀️Nikola:LN: https://www.linkedin.com/in/nikolalorinczova/IG: https://www.instagram.com/nikolalorincz/FB: Nikola Lörincz👩🏻Pavla:LN: https://www.linkedin.com/in/pavlaumlaufova/IG: https://www.instagram.com/pajaumlauf/FB: Pája UmlaufováJsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO.IG: https://www.instagram.com/piaristii/FB: https://www.facebook.com/search/top?q=piaristiWeb: https://www.piaristi.cz/csE-mail: piaristi@piaristi.cz
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastupiarko.buzzsprout.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/91672
Obecné
Ochrana soukromí