21. 3. 2023 | Buduj značku
Jak se podle něj posunul byznys za 30 let? Jaké byly jeho začátky? Jak těžké je prodávat boty? V čem jej změnil covid-19? Jakých chyb se dnes obchodníci dopouští? Jaké aktuální trendy v obuvnictví vnímá? Robert Kunorza je v byznysu posledních 25 let. Pochází ze Zlína, takže asi úplně nepřekvapí, že jeho oborem jsou boty. Nejprve působil ve výrobě zdravotních bot a ve fashion. V roce 2009 založil firmu Bennon, která se věnuje právě výrobě pracovní obuvi a pracovního oblečení. Podcast Buduj značku s Robert Kunorzou začínáv čase 04:42. --- Marek Odehnal v úvodu epizody přibližuje investování do technologických firem. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje více než s padesáti klienty z řad majitelů firem, manažerů, nebo IT specialistů.
--
Ohodnoť epizodu!
Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpeníJak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...
Buduj značku
Proč je potřeba ovládat vyprávění příběhů? A jaký to má dopad na vaše podnikání? Toto jsou hlavní
Buduj značku
Jak hovoří o svých začátcích? Proč odešel od strojařiny? Jak se obchod v jeho oboru dělal v
Buduj značku
Prozkoumejte aplikace umělé inteligence v B2B prodeji, jako je prediktivní analýza, lead scoring a
Buduj značku
Jak se dostal ke krmivům? Co by dnes udělal jinak? Co bylo pro vývoj jeho značky důležité? V čem
Buduj značku
Sociální sítě dokážou generovat zákazníky i v B2B sektoru. Je to jiné, možná náročnější a rozhodně
Buduj značku
Jak se posouvá e-commerce? Kolik objednávek se podle nich tvoří přes marketplace? Proč u nás
Buduj značku
V dnešním díle podcastu Buduj značku se budeme zaměřovat primárně na obchodní pipeliny. Tady jsou
Buduj značku
Jak se dostal ke svému projektu? Proč měl kouče a mentory? Jak se dívá na e-commerce trh jako
Buduj značku
Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V
Buduj značku
Když začínáte s podnikáním, většinou máte optimismu na rozdávání. Jenže s postupujícími měsíci a
00:00
00:00