• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Václav Urbánek: Slunce dělá hrozně moc. Když člověk vstane a může jít okamžitě ven, nabije ho to

9. 3. 2023 | Buduj značku

Jak na myšlenku projektu přišel? Proč je zajímavou destinací zrovna Španělsko? Je jeho model ojedinělý? Opravdu se lépe žije ve Španělsku? Jaké části nemovitostí si může zájemce koupit - a k čemu jej to opravňuje? Jak hovoří o vytváření komunit? Václav Urbánek dlouhé roky působil především na obchodních pozicích, a to v různě velkých firmách nebo start-upech. Poslední měsíce ale spouští úplně nový projekt Rezidente, který nyní zaujme především milovníky Středomoří. Lidem umožňuje vlastnit část luxusních apartmánů nebo prémiových vil na různě zajímavých přímořských lokalitách. Klíčovou destinací je v současné době pro něj Španělsko.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: Buduj značku
Buduj značku
Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...

Seznam epizod

  1. Síla vyprávění příběhů v B2B prodeji a marketingu
    30. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Proč je potřeba ovládat vyprávění příběhů? A jaký to má dopad na vaše podnikání? Toto jsou hlavní

  2. Jiří Cmíral: Největší výzvou je změna myšlení lidí
    25. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak hovoří o svých začátcích? Proč odešel od strojařiny? Jak se obchod v jeho oboru dělal v

  3. Budoucnost B2B prodeje: Nové trendy a technologie
    23. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Prozkoumejte aplikace umělé inteligence v B2B prodeji, jako je prediktivní analýza, lead scoring a

  4. Martin Pučálka: Pes a kočka se stále více stávají členy domácnosti
    18. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se dostal ke krmivům? Co by dnes udělal jinak? Co bylo pro vývoj jeho značky důležité? V čem

  5. Využití sociálních sítí pro generování potenciálních zákazníků B2B
    16. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Sociální sítě dokážou generovat zákazníky i v B2B sektoru. Je to jiné, možná náročnější a rozhodně

  6. Lubomír Petráš, Radek Klouda: Důvěra v e-commerce v České republice je velmi vysoká
    11. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se posouvá e-commerce? Kolik objednávek se podle nich tvoří přes marketplace? Proč u nás

  7. Jak si vytvořit seznam leadů v B2B salesu?
    9. 5. 2023 |

    Buduj značku

    V dnešním díle podcastu Buduj značku se budeme zaměřovat primárně na obchodní pipeliny. Tady jsou

  8. Branislav Blaškovič: Náš byznys je postaven na mnoha malých klientech
    4. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se dostal ke svému projektu? Proč měl kouče a mentory? Jak se dívá na e-commerce trh jako

  9. 3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky
    2. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V

  10. 3 tipy, jak zůstat optimistou v podnikání
    27. 4. 2023 |

    Buduj značku

    Když začínáte s podnikáním, většinou máte optimismu na rozdávání. Jenže s postupujícími měsíci a

Logo epizody: undefined

00:00

00:00