• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Radek Petr: Digitální transformace bývá součástí nějaké větší transformace

7. 3. 2023 | Buduj značku

Jak začít pracovat s digitální transformací? Co je Atlassian a v čem je jiný oproti jiným nástrojům trhu? V čem vnímá analogii s Applem? Jaké má zkušenosti se zaváděním nástrojů? Jak je Atlassian schopen propojit firmu propojit lidsky – je-li toho schopen? Radek Petr začínal před 15 lety jako vystudovaný, a sám o sobě napsal velmi průměrný vývojář. Svůj talent našel v tom, jak věci komunikovat a organizovat a přes kariéru projekťáka a šéfa vývoje se před šesti lety dostal ke své dnešní roli ve firmě MoroSystems, kde využívá svých zkušeností z oblasti vedení lidí a řízení vývoje a firmám pomáhá zavádět inovace, které je posouvají na další level.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: Buduj značku
Buduj značku
Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...

Seznam epizod

  1. Síla vyprávění příběhů v B2B prodeji a marketingu
    30. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Proč je potřeba ovládat vyprávění příběhů? A jaký to má dopad na vaše podnikání? Toto jsou hlavní

  2. Jiří Cmíral: Největší výzvou je změna myšlení lidí
    25. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak hovoří o svých začátcích? Proč odešel od strojařiny? Jak se obchod v jeho oboru dělal v

  3. Budoucnost B2B prodeje: Nové trendy a technologie
    23. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Prozkoumejte aplikace umělé inteligence v B2B prodeji, jako je prediktivní analýza, lead scoring a

  4. Martin Pučálka: Pes a kočka se stále více stávají členy domácnosti
    18. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se dostal ke krmivům? Co by dnes udělal jinak? Co bylo pro vývoj jeho značky důležité? V čem

  5. Využití sociálních sítí pro generování potenciálních zákazníků B2B
    16. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Sociální sítě dokážou generovat zákazníky i v B2B sektoru. Je to jiné, možná náročnější a rozhodně

  6. Lubomír Petráš, Radek Klouda: Důvěra v e-commerce v České republice je velmi vysoká
    11. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se posouvá e-commerce? Kolik objednávek se podle nich tvoří přes marketplace? Proč u nás

  7. Jak si vytvořit seznam leadů v B2B salesu?
    9. 5. 2023 |

    Buduj značku

    V dnešním díle podcastu Buduj značku se budeme zaměřovat primárně na obchodní pipeliny. Tady jsou

  8. Branislav Blaškovič: Náš byznys je postaven na mnoha malých klientech
    4. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se dostal ke svému projektu? Proč měl kouče a mentory? Jak se dívá na e-commerce trh jako

  9. 3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky
    2. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V

  10. 3 tipy, jak zůstat optimistou v podnikání
    27. 4. 2023 |

    Buduj značku

    Když začínáte s podnikáním, většinou máte optimismu na rozdávání. Jenže s postupujícími měsíci a

Logo epizody: undefined

00:00

00:00