• Facebook
  • Youtube
  • Instagram

Jak fungují a vydělávají média (Economia & CzechCrunch)

28. 12. 2020 | Na vlně podnikání

Do dalšího dílu podcastu Na vlně podnikání přijali pozvání Jaroslav Souček, šéf produktu v Economia a Michal Ptáček, CEO a founder CzechCrunch. V této epizodě se zaměřujeme na média, kromě detailního pohledu do zákulisí těchto dvou mediálních domů nahlédeme společně i do budoucnosti médií obecně. Začneme u otázky, jak média změnil rok 2020. Tento rok byl turbulentní a různé byznysy buď ničil, transformoval nebo akceleroval. V médiích se posílila transformace z printu do digitálu a všechna média se snažila rozšířit svou digitální stopu, a jestli se zvyšoval počet čtenářů nebo tržeb, uslyšíte v podcastu. Je content stále králem? Říká se, že „content is the king, experience is the castle”. Ale je v dnešní době, kdy je dobrý obsah těžko objevitelný bez propagace a důmyslného marketingu, stále alfou a omegou kvalitních médií? Kromě zodpovězení této otázky si povídáme i o tom, jak vypadá kvalitní propagace. Jak přilákat lidi, na které zaměřujeme svůj obsah. A jak vypadá monetizace dobrého obsahu. Často se jde pouze cestou reklamních banerů a reklamních článku, jsou už ale Češi ochotni platit za kvalitní obsah? A co je tzv. nativní advertising? V podcastu uslyšíte spoustu zajímavostí o tom, jaká média jsou nyní na vzestupu, jaké jsou třecí plochy v oblasti medií, které vznikly zavedením nových technologií a nebo tipy na atraktivní formáty z českého prostředí.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: Na vlně podnikání
Na vlně podnikání
EKONOM

Podcast týdeníku Ekonom o byznysu, managementu a inspirativních success stories. Dan Tržil zpovídá výjimečné postavy českého businessu. Od podnikatelů a úspěšných freelancerů po korporátní top managem...

Seznam epizod

  1. Na vlně podnikání s Michalem Kubánkem
    10. 6. 2021 |

    Na vlně podnikání

    V Česku působí desítky na první pohled nenápadných a veřejnosti málo známých firem, jejichž jména zn...
  2. Na vlně podnikání s Leošem Kubíčkem
    27. 5. 2021 |

    Na vlně podnikání

    Virtuální realita už dávno není jen zábavou hráčů počítačových her. Speciální brýle i další vybavení...
  3. Jak v Česku funguje spolupráce univerzitního a firemního světa s Janem Šedivým
    13. 5. 2021 |

    Na vlně podnikání

    Jak v Česku funguje spolupráce univerzitního a firemního světa? Jak těžké je pro akademiky uspět v b...
  4. Peter Bednár: Jak vyřešit nedostupnost bydlení a zlepšit česká města
    29. 4. 2021 |

    Na vlně podnikání

    Jak vyřešit problém nedostupnosti bydlení, jak zařídit, aby se v českých městech žilo a bydlelo lépe...
  5. Prohlášení - Co jsem se naučil za 130 epizod podcastu a co s ním bude dál
    19. 4. 2021 |

    Na vlně podnikání

    Podcast Na vlně podnikání obsahuje více než 130 rozhovorů o podnikání, práci a firmách. Zaměřoval se...
  6. Martin Jahn (Škoda Auto): Kam se bude ubírat automobilový průmysl
    15. 4. 2021 |

    Na vlně podnikání

    V těchto dnech si připomínáme kulatých třicet let od chvíle, kdy se mladoboleslavská Škoda uchýlila ...
  7. Petr Kališ - Co znamená restrukturalizace
    13. 4. 2021 |

    Na vlně podnikání

    Do další epizody podcastu Na vlně podnikání přijal pozvání Petr Kališ, Managing Partner v CERHA HEMP...
  8. Pavel Křepelka: Nejčastější překážky růstu firem
    26. 3. 2021 |

    Na vlně podnikání

    V další epizodě podcastu Na vlně podnikání přivítám Pavla Křepelku, Founder & Partner v Scale Up Imp...
  9. Jakub Jurových (Deepnote): Budování miliardového startupu
    16. 3. 2021 |

    Na vlně podnikání

    Do dalšího dílu Na vlně podnikání přijal pozvání Jakub Jurových, Founder Deepnote – startup, který d...
  10. Petr Volný: Jak se financují developerské projekty
    12. 3. 2021 |

    Na vlně podnikání

    V dalším díle Na vlně podnikání přivítám Petra Volného, CTO Upvest. Upvest je startup, který zprostř...
Logo epizody: undefined

00:00

00:00