28. 2. 2023 | Buduj značku
Proč dal sbohem korporátu? Jaké chyby vidí u majitelů firem, které chtějí své společnosti prodávat? V jakých odvětvích vidí největší potenciál? Proč o sobě říká, že není až tak dobrý manažer? Jak hovoří o start-upech? Jan Skřička působil několik let na korporátních pozicích, následně se v roce 2015 dostal do společnosti Omega, kterou převzal a dodnes ji vede. Je také investorem a jedním z jeho investičních projektů je herní studio Boomer Games. Jana Skřičku můžete kontaktovat také na www.janskricka.cz nebo na jeho LinkedInu.
--
Ohodnoť epizodu!
Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpeníJak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...
Buduj značku
Proč je potřeba ovládat vyprávění příběhů? A jaký to má dopad na vaše podnikání? Toto jsou hlavní
Buduj značku
Jak hovoří o svých začátcích? Proč odešel od strojařiny? Jak se obchod v jeho oboru dělal v
Buduj značku
Prozkoumejte aplikace umělé inteligence v B2B prodeji, jako je prediktivní analýza, lead scoring a
Buduj značku
Jak se dostal ke krmivům? Co by dnes udělal jinak? Co bylo pro vývoj jeho značky důležité? V čem
Buduj značku
Sociální sítě dokážou generovat zákazníky i v B2B sektoru. Je to jiné, možná náročnější a rozhodně
Buduj značku
Jak se posouvá e-commerce? Kolik objednávek se podle nich tvoří přes marketplace? Proč u nás
Buduj značku
V dnešním díle podcastu Buduj značku se budeme zaměřovat primárně na obchodní pipeliny. Tady jsou
Buduj značku
Jak se dostal ke svému projektu? Proč měl kouče a mentory? Jak se dívá na e-commerce trh jako
Buduj značku
Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V
Buduj značku
Když začínáte s podnikáním, většinou máte optimismu na rozdávání. Jenže s postupujícími měsíci a
00:00
00:00