#68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry

před 2 lety

64 min

#68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry



Popis epizody

Lukáš Pleskot je předseda České asociace esportu, majitel agentury PLAYzone a samozřejmě vášnivý hráč. Se svou agenturou pořádá Mistrovství České republiky v počítačových, mobilních a konzolových hrách a v rámci asociace se věnuje profesionalizaci esportu v Česku. Co to esport je a jaké marketingové příležitosti značkám přináší? Jak vypadá jeho financování? Kam směřuje jeho budoucnost? A jak se daří profesionálním hráčů a klubům komunikovat s jejich fanoušky? To vše se dozvíte v tomto PÍÁRKU, které věnujeme všem nadšeným gamerům i laikům, kteří chtějí o esportu vědět víc.🔹 Další zajímavé odkazy:Agentura PLAYZone: https://www.playzone.agency/ Česká asociace esportu: https://www.esport.cz/ ❓ Kde najdete HOSTA:LN:  https://cz.linkedin.com/in/lukaspleskot Kdo vás podcastem provedl?👱🏻‍♀️ Nikola:LN: https://www.linkedin.com/in/nikolalorinczova/IG: https://www.instagram.com/nikolalorincz/FB: Nikola Lörincz👩🏻 Pavla:LN: https://www.linkedin.com/in/pavlaumlaufova/IG: https://www.instagram.com/paja_umlauf/FB: Pája UmlaufováJsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO.IG: https://www.instagram.com/piaristii/FB: https://www.facebook.com/search/top?q=piaristiWeb: https://www.piaristi.cz/csE-mail: piaristi@piaristi.cz

Hodnocení epizody

Další epizody