• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#64 Kateřina Pifflová z TV Nova o tom, jak se tvoří sociální sítě Survivora a dalších reality TV show

14. 4. 2022 | PÍÁRKO

Kateřina Pifflová je contentová manažerka TV Nova. Je zodpovědná za veškerý digitální obsah a zároveň se podílí na správě sociálních sítích největších českých reality show, mezi které patří Masterchef, Love Island nebo Survivor Česko & Slovensko. Co všechno jako contentová manažerka dělá? Jak se vytváří strategie sociálních sítích pro jednotlivé show? A jak Nova pracuje se soutěžícími a jejich online prezencí? To se dozvíte v tomto díle PÍÁRKA, které je věnované všem milovníkům reality show. Na Herohero, Pickey a Patreonu se v bonusové epizodě dozvíte jak pracují s analytikou, kdy je dobré vytvářet krizové scénáře anebo jak Kateřina a její tým pracují s hatery. 🎧 Bonusová epizoda * Patreon PÍÁRKO: https://www.patreon.com/piarko Herohero PÍÁRKO: https://herohero.co/piarko * Pickey PÍÁRKO : [...] najdete HOSTA: LN: [...] IG: [...] vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️ Nikola: LN: [...] [...] Nikola Lörincz 👩🏻 Pavla: LN: [...] [...] Pája Umlaufová Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #70 Martina Bechyňová z Liftago o komunikaci s trolly na sociálních sítích
    28. 7. 2022 |

    PÍÁRKO

    Martina Bechyňová alias Inkoustová tečka vede komunikaci společnosti Liftago, školí sociální sítě i

  2. #69 Barbora Bergová z BB Media Consulting o PR luxusních značek
    7. 7. 2022 |

    PÍÁRKO

    Barbora Bergová je zakladatelka agentury BB Media Consulting. Ta se specializuje na PR & marketing v

  3. #68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry
    23. 6. 2022 |

    PÍÁRKO

    Lukáš Pleskot je předseda České asociace esportu, majitel agentury PLAYzone a samozřejmě vášnivý

  4. #67 Olga Trčková z DSC Gallery o tom, jak propagovat umění, aby se prodávalo
    9. 6. 2022 |

    PÍÁRKO

    Olga Trčková je sběratelka umění, galeristka a investiční expertka pro současné umění. V roce 2009

  5. #66 Olga Zimmermann o tom, jak být výkonnější v práci a šťastnější v životě
    26. 5. 2022 |

    PÍÁRKO

    Olga Zimmermann je firemní psycholožka a obchodní koučka. Ve své praxi se zabývá také poradenstvím v

  6. #65 Jakub Unger o fungování médií společnosti Seznam a jejich plánech
    12. 5. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jakub Unger je český novinář a mediální manažer. Od roku 2016 působí jako ředitel divize

  7. #64 Kateřina Pifflová z TV Nova o tom, jak se tvoří sociální sítě Survivora a dalších reality TV show
    14. 4. 2022 |

    PÍÁRKO

    Kateřina Pifflová je contentová manažerka TV Nova. Je zodpovědná za veškerý digitální obsah a

  8. #63 Michal Vlasák o dezinformacích a boji proti nim
    31. 3. 2022 |

    PÍÁRKO

    Michal Vlasák je členem výkonné rady Asociace public relations, kde se mimo jiné věnuje vzdělávacím

  9. #62 Václav Pavelka z APRA o tom, jak vyhrát Lemura a zaujmout přihláškou
    10. 3. 2022 |

    PÍÁRKO

    Václav Pavelka se věnuje PR téměř 30 let. Je zakladatelem a hlavním konzultantem agentury Native PR.

  10. #61 Petra Jankovičová z AKA o tom, jakou zvolit komunikaci během války
    3. 3. 2022 |

    PÍÁRKO

    Ve speciálním dílu PÍÁRKA jsme se společně s Petrou [...] agentury TRIAD Prague a členkou prezidia

Logo epizody: undefined

00:00

00:00