Martin Vymětal: Ekonomika pozornosti

před rokem

59 min

Martin Vymětal: Ekonomika pozornosti



Popis epizody

"Věřím, že když značka začne přemýšlet jako redaktor, tak dosáhne v dlouhodobém horizontu hlubší pozornosti," řekl mi Martin Vymětal, spoluzakladatel a obchodní a marketingový ředitel agentury Boomerang. Povídali jsme si o ceně pozornosti v současném marketingu, o tom, co znamená hodnotný obsah i o konkrétních případech dobře fungujících značek. Je důležitější hodnota nebo atraktivita? Jakým způsobem hledá Boomerang témata pro klienty? Které čtyři agentury v ČR dělají podle Martina nejlepší obsah?Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.🔥 Rozhovory Jak na sítě najdete i na YouTube: https://jakn.site/youtube-odber—Kde najdete Martina:Web: http://www.boomerang.agency/LN: https://www.linkedin.com/in/martinvymetal/IG: https://www.instagram.com/vymetalmartin/Boomlab: https://boomlab.cz/Ekonomika pozornosti: https://adamkontra.medium.com/pozornost-je-měna-21-století-1a524e9ec174LMC HRozen: https://magazin.lmc.eu/— ⭐️ Máte doma náš bestseller Jak na sítě?Web: https://www.jaknasite.cz/kniha📙 Přes 33 000 prodaných kopií🎧 Audiokniha roku 2019 - Cena posluchačů 👩🏻‍💼 Moje odkazy:Web: https://www.vyhnankova.cz/FB: https://www.facebook.com/vyhnankovaeliskaIG: https://www.instagram.com/vyhnankovaeliskaLN: https://www.linkedin.com/in/eliskavyhnankovaTW: https://twitter.com/annaud 📸 Produkce podcastu: Eliška Martynek🔗 https://martynkova.cz/▶ https://www.youtube.com/c/eliskamartynek❤️ Rozhovory se natáčí v božích prostorech agentury Kofein - https://www.kofein.cz/Díky!

Hodnocení epizody

Další epizody