2. 5. 2023 | Buduj značku
Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V následující epizodě podcastu se podíváme na taktiky, které vám mohou pomoci vybudovat si pevné vztahy s vašimi odběrateli. A z nich se v B2B prostoru generuje nejvíc byznysu. Tady jsou 3 klíčové informace, které byste si měli odnést z dnešního dílu podcastu Buduj značku: 1. Pochopte podnikání svého zákazníka: Pro budování silných vztahů je důležité porozumět podnikání, cílům a problémům zákazníka. To vám pomůže přizpůsobit vaše produkty nebo služby jejich specifickým potřebám a nabídnout hodnotu přesahující pouhou transakci. 2. Vybudujte si důvěru a důvěryhodnost: Budování důvěry a důvěryhodnosti u vašich zákazníků vyžaduje čas a úsilí. Buďte při jednání transparentní, plňte své sliby a přebírejte odpovědnost za případné chyby nebo problémy. 3. Zaměřte se na dlouhodobý horizont: Budování pevných vztahů vyžaduje čas a dlouhodobou perspektivu. Namísto soustředění se na krátkodobé zisky se zaměřte na budování důvěry a poskytování hodnoty v průběhu času. --- Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o prodloužení dočasné ochrany občanů Ukrajiny.
--
Ohodnoť epizodu!
Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpeníJak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...
Buduj značku
Jaké byly počátky IT v realitě devadesátých let v Česku? Jak nahlíží na jednotlivé role, které lze
Buduj značku
V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou
Buduj značku
V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak
Buduj značku
Co je pro Radka ztělesněním firemní kultury? Jak ve firmě nastavit ideální mindset? Co se stane,
Buduj značku
V čem dělají začínající firmy nejčastější chyby ve finančním řízení? A co vše se vlastně vejde pod
Buduj značku
Stále platí, že video hraje nedílnou součást vašich obsahových aktivit. Pravdou ale je, že přístup k
Buduj značku
Jaké byly podnikatelské začátky ve Spojených státech? Se kterými specifiky se podnikatel nejčastěji
Buduj značku
Pokud jste někdy pracovali v B2B marketingu, tak určitě víte, že to je časově i finančně pěkná
Buduj značku
Kde se zrodil nápad k aplikaci, kterou vyvíjí? Kdy s vývojem systému začali a bylo to v příhodné
Buduj značku
Čím se Andrew Paulsen liší od ostatních agentur? V čem je specifický nábor v IT? Hrají stále peníze
00:00
00:00