3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky

před rokem

15 min

3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky



Popis epizody

Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V následující epizodě podcastu se podíváme na taktiky, které vám mohou pomoci vybudovat si pevné vztahy s vašimi odběrateli. A z nich se v B2B prostoru generuje nejvíc byznysu. Tady jsou 3 klíčové informace, které byste si měli odnést z dnešního dílu podcastu Buduj značku: Pochopte podnikání svého zákazníka: Pro budování silných vztahů je důležité porozumět podnikání, cílům a problémům zákazníka. To vám pomůže přizpůsobit vaše produkty nebo služby jejich specifickým potřebám a nabídnout hodnotu přesahující pouhou transakci. Vybudujte si důvěru a důvěryhodnost: Budování důvěry a důvěryhodnosti u vašich zákazníků vyžaduje čas a úsilí. Buďte při jednání transparentní, plňte své sliby a přebírejte odpovědnost za případné chyby nebo problémy. Zaměřte se na dlouhodobý horizont: Budování pevných vztahů vyžaduje čas a dlouhodobou perspektivu. Namísto soustředění se na krátkodobé zisky se zaměřte na budování důvěry a poskytování hodnoty v průběhu času. --- Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o prodloužení dočasné ochrany občanů Ukrajiny.

Hodnocení epizody

Další epizody