17. 2. 2022 | PÍÁRKO
Petr Šupolík je performance a media stratég v agentuře Symbio a povídali jsme si s ním na téma monetizace obsahu. Pokud píšete blog, nahráváte podcast, natáčíte videa na Youtube, komunikujete skrze Instagram či Tiktok a nevíte, jak si svým obsahem vydělat peníze, je tento díl přímo pro vás. Dozvíte se, jak funguje "trh s pozorností lidí", na základě jakých principů sítě, značky i tvůrci spolupracují, co konkrétně můžete na své síti zobchodovat a proč byste rozhodně měli mít mediakit i ke svému Instagramu nebo YouTube. V bonusové epizodě na patreonu jdeme do většího detailu a rozebíráme, jak konkrétně vydělat peníze na Facebooku, Instagramu, YouTube, podcastu nebo blogu. 🎧 Bonusová epizoda Patreon PÍÁRKO: https://www.patreon.com/piarko ❓ Kde najdete HOSTA: LN: [...] 🔹 Další zajímavé odkazy: Web Symbio: https://symbio.agency/ Kdo vás podcastem provedl? 👱🏻♀️Nikola: LN: [...] [...] Nikola Lörincz 👩🏻Pavla: LN: [...] [...] Pája Umlaufová Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] piaristi@piaristi.cz
--
Ohodnoť epizodu!
Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpeníJak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....
PÍÁRKO
Martina Bechyňová alias Inkoustová tečka vede komunikaci společnosti Liftago, školí sociální sítě i
PÍÁRKO
Barbora Bergová je zakladatelka agentury BB Media Consulting. Ta se specializuje na PR & marketing v
PÍÁRKO
Lukáš Pleskot je předseda České asociace esportu, majitel agentury PLAYzone a samozřejmě vášnivý
PÍÁRKO
Olga Trčková je sběratelka umění, galeristka a investiční expertka pro současné umění. V roce 2009
PÍÁRKO
Olga Zimmermann je firemní psycholožka a obchodní koučka. Ve své praxi se zabývá také poradenstvím v
PÍÁRKO
Jakub Unger je český novinář a mediální manažer. Od roku 2016 působí jako ředitel divize
PÍÁRKO
Kateřina Pifflová je contentová manažerka TV Nova. Je zodpovědná za veškerý digitální obsah a
PÍÁRKO
Michal Vlasák je členem výkonné rady Asociace public relations, kde se mimo jiné věnuje vzdělávacím
PÍÁRKO
Václav Pavelka se věnuje PR téměř 30 let. Je zakladatelem a hlavním konzultantem agentury Native PR.
PÍÁRKO
Ve speciálním dílu PÍÁRKA jsme se společně s Petrou [...] agentury TRIAD Prague a členkou prezidia
00:00
00:00