• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: BlueGhost Update

Digitální nebo fygitální? Jak Microsoft vidí obchod budoucnosti

6. 7. 2021 | BlueGhost Update

Už jste slyšeli, že žijeme ve fygitálním světě? Nikoliv digitálním, jak se často říká, ale fygitálním, což zřejmě lépe popisuje skutečnost. Co to znamená? Anglický výraz fygital vznikl složením slov fyzical a digital a začal se užívat pro současný hybridní způsob života v němž získáváme zkušenosti a prožíváme zážitky v obou prostředích. Podle marketérů lze navíc pomocí nejrůznějších technologií utvářet i v kamenných obchodech vysoce personalizovaný a poutavý zážitek, který může v lecčems předstihnout naše zkušenosti z eshopů a online plartforem. Čeká nás tedy inteligentní supermarket plný senzorů, displejů a rozšířené reality poháněný sofistikovanými algoritmy a velkými daty? Jaké inovace přinese budoucnost fygitálního nakupování? V Updatu odpoví Nikola Pleska ze společnosti Microsoft.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: BlueGhost Update
BlueGhost Update
Lukas Pilka

Seznam epizod

  1. Jak navrhnout digitální brand?
    21. 9. 2021 |

    BlueGhost Update

    Jaký význam mají značky v současném digitálním světě, kde celá řada služeb a produktů vůbec nemá

  2. Digitální nebo fygitální? Jak Microsoft vidí obchod budoucnosti
    6. 7. 2021 |

    BlueGhost Update

    Už jste slyšeli, že žijeme ve fygitálním světě? Nikoliv digitálním, jak se často říká, ale

  3. Jak se designují algoritmy, které mění naše názory s datovým analytikem Jirkou Hochmanem
    22. 6. 2021 |

    BlueGhost Update

    Co o nás vědí naše sociální sítě? Kde leží hranice využívání našich dat provozovateli sociálních

  4. Jak vytvořit aplikaci, která koná dobro, radí manažer nadace Vodafone
    7. 6. 2021 |

    BlueGhost Update

    Digitální svět je plný aplikací s plusovým, ale i s mínusovým znaménkem. Stačí vzpomenout na všechny

  5. Proč je CX důležitější, něž UX aneb jak se designuje dokonalá dovolená
    24. 5. 2021 |

    BlueGhost Update

    Jak se dají designovat vzpomínky na letní dovolenou? Nebo jak a kdy vzniká pozitivní nebo negativní

  6. Exkluzivní design, nebo skutečný dopad? O brýlích pro třetí svět s dvojnásobným držitelem Red Dot Design
    11. 5. 2021 |

    BlueGhost Update

    Kde leží hranice mezi produktovým a průmyslovým designem? Proč se brýle pro třetí svět musely

  7. Od invence k inovaci: Proč jen dobrý nápad startupu nestačí
    27. 4. 2021 |

    BlueGhost Update

    Jak vypadá designové myšlení? Z jakých kroků se skládá? Někdy má tři kroky, někdy šest, ale vždy je

  8. Píšťalkou to začíná a domem končí. Jak vidí budoucnost 3D tisku v Průša Labu?
    13. 4. 2021 |

    BlueGhost Update

    Česká republika je podle Google Trends zemí, kde se 3D tisk vyhledává vůbec nejčastěji. V přepočtu

  9. Jak číst data? O vizualizaci informací s datovou novinářkou iRozhlasu
    30. 3. 2021 |

    BlueGhost Update

    **Podíváme-li se na články o vývoji pandemie, zcela jistě se v nich bude mluvit o aktuálním počtu

  10. Kde teče potok Ošupis? O designu informací se správcem české Wikipedie
    2. 3. 2021 |

    BlueGhost Update

    Každá sociální síť je závislá na obsahu, který do ní vkládají její uživatelé. Instagram se neobejde

Logo epizody: undefined

00:00

00:00