• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#46 Magdalena Horánska z Newton Media o možnostech měření PR

22. 7. 2021 | PÍÁRKO

Magdalena Horánska je ředitelka Newton Media pro region SEE. Newton realizuje monitoring médií, mediální analýzy a vyvíjí různé způsoby měření komunikace. Je AVE mrtvé? Jak se měří komunikace a PR v zahraničí? Jaký je rozdíl mezi reputací a imagí značky? Co to jsou Barcelonské principy a k čemu slouží? Pokud chcete vaše klienty naučit vnímat hodnotu PR, tenhle díl je přímo pro vás. ❓ Kde najdete HOSTA: LN: [...] 🔹 Další zajímavé odkazy: • Barcelonské principy: [...] Webinář – Reputace společnosti je klíčovým kritériem hodnocení komunikace, říká šéf AMEC Richard Bagnall: [...] Integrovaný hodnotící rámec Amec: [...] Measurement Maturity Map: https://m3.amecorg.com/ Kdo vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️Nikola: LN: [...] [...] Nikola Lörincz 👩🏻Pavla: LN: [...] [...] Pája Umlaufová Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] PIARISTI Kontaktní e-mail: piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Seznam epizod

  1. #50 Martin Vasquez o prezentačních dovednostech, kterými ohromíte publikum
    16. 9. 2021 |

    PÍÁRKO

    Martin Vasquez je moderátor, řečník a komik, který se specializuje na školení prezentačních a

  2. #49 Agata Hauerová o interní komunikaci, díky které jsou zaměstnanci šťastní a výkonní
    2. 9. 2021 |

    PÍÁRKO

    Agata Hauerová se interní komunikaci věnuje přes 8 let. Své zkušenosti získala v Direct pojišťovně a

  3. #48 David Procházka z Donio o tvorbě úspěšné crowdfundingové sbírky i kampaně
    19. 8. 2021 |

    PÍÁRKO

    David Procházka je zakladatel a ředitel dobroplatformy Donio. Díky sbírkám Donia se za dva roky

  4. #47 Patrik Florián o práci módního stylisty a spolupráci s ním
    5. 8. 2021 |

    PÍÁRKO

    Patrik Florián je módní stylista, novinář a content creator. Jeho práci můžete vidět v magazínech

  5. #46 Magdalena Horánska z Newton Media o možnostech měření PR
    22. 7. 2021 |

    PÍÁRKO

    Magdalena Horánska je ředitelka Newton Media pro region SEE. Newton realizuje monitoring médií,

  6. #45 Pavel Pola o tvorbě newsletterů, které chtějí lidé číst
    8. 7. 2021 |

    PÍÁRKO

    Pavel Pola je ředitelem Etnetera Activate a posledních 7 let se zabývá výhradně e-mailovým

  7. #44 Aneta Martinek z #HzM o vzdělávání v marketingu
    24. 6. 2021 |

    PÍÁRKO

    Aneta Martinek spoluzaložila vzdělávací platformu Holky z marketingu a má rozsáhlé zkušenosti s

  8. #43 Adam Zbiejczuk o využití osobního LinkedIn profilu na maximum
    9. 6. 2021 |

    PÍÁRKO

    Adam Zbiejczuk je spolumajitel agentury influencer.cz. Sám o sobě říká, že rád propojuje lidi a

  9. #42 Václav Blahout o síle a potenciálu Pinterestu
    27. 5. 2021 |

    PÍÁRKO

    Václav Blahout je konzultant digitálního marketingu a autor podcastu (a)sociál. V rámci jeho

  10. #41 Anežka Adamíková o design thinking procesu
    13. 5. 2021 |

    PÍÁRKO

    Anežka Adamíková je specialistka na design thinking a certifikovaná lektorka Growth with Google.

Logo epizody: undefined

00:00

00:00