• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Zákaznický servis v B2B podnikání

30. 3. 2023 | Buduj značku

V B2B byznyse je zázaknická zkušenost nadmíru důležitá. A důvodem je obchodní proces jako takový. Služba, kterou dodáváte, nemusí prakticky nikdy skončit. Jste tu pro vašeho zákazníka neustále. Což klade na zákaznickou péči značné nároky. I proto se na klíčové aspekty zákaznické péče podíváme v dalším díle podcastu. Tady jsou 3 nejdůležitější informace: Rychlost dodání - rychlost vždycky porazí zdarma Být vždy k dispozici Proaktivní řešení problémů --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří (nejen) o investičních strategiích. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a [...] firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: Buduj značku
Buduj značku
Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...

Seznam epizod

  1. Lenka Michalská: Doufám, že se přestanou řešit dluhy covidu a minulosti
    1. 6. 2023 |

    Buduj značku

    Jak vidí současnou situaci na trhu s e-shopy? Jak se firmy, s nimiž spolupracuje, staví k

  2. Síla vyprávění příběhů v B2B prodeji a marketingu
    30. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Proč je potřeba ovládat vyprávění příběhů? A jaký to má dopad na vaše podnikání? Toto jsou hlavní

  3. Jiří Cmíral: Největší výzvou je změna myšlení lidí
    25. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak hovoří o svých začátcích? Proč odešel od strojařiny? Jak se obchod v jeho oboru dělal v

  4. Budoucnost B2B prodeje: Nové trendy a technologie
    23. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Prozkoumejte aplikace umělé inteligence v B2B prodeji, jako je prediktivní analýza, lead scoring a

  5. Martin Pučálka: Pes a kočka se stále více stávají členy domácnosti
    18. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se dostal ke krmivům? Co by dnes udělal jinak? Co bylo pro vývoj jeho značky důležité? V čem

  6. Využití sociálních sítí pro generování potenciálních zákazníků B2B
    16. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Sociální sítě dokážou generovat zákazníky i v B2B sektoru. Je to jiné, možná náročnější a rozhodně

  7. Lubomír Petráš, Radek Klouda: Důvěra v e-commerce v České republice je velmi vysoká
    11. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se posouvá e-commerce? Kolik objednávek se podle nich tvoří přes marketplace? Proč u nás

  8. Jak si vytvořit seznam leadů v B2B salesu?
    9. 5. 2023 |

    Buduj značku

    V dnešním díle podcastu Buduj značku se budeme zaměřovat primárně na obchodní pipeliny. Tady jsou

  9. Branislav Blaškovič: Náš byznys je postaven na mnoha malých klientech
    4. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se dostal ke svému projektu? Proč měl kouče a mentory? Jak se dívá na e-commerce trh jako

  10. 3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky
    2. 5. 2023 |

    Buduj značku

    Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V

Logo epizody: undefined

00:00

00:00