43: Markéta Karman | Jak zjistit, kdo je skutečně můj zákazník

před 3 lety

36 min

43: Markéta Karman | Jak zjistit, kdo je skutečně můj zákazník



Popis epizody

„Buďte ve svých marketingových aktivitách konzistentní. Je to lepší než krátkodobé „nálety“. A buďte vidět online i offline.“ Markéta Karman je parťák pro marketing. Předurčuje ji k tomu už její jméno Markéta, ve kterém se zrcadlí market, trh. Je také jedinou Karman v Čechách, takže si ji lehce zapamatujete. Ačkoliv vystudovala technologii kovů na VŠCHT, přeběhla k obchodu a marketingu. Zajišťuje řízení marketingu SME firem. O studiu na VŠCHT říká, že je nejlepší ekonomkou v Praze. Dali jí tam nástroje a návyky, které využívá právě v marketingu. Myslet analyticky, pracovat v týmu a nastavovat procesy. Markéta dělá sondy do hlubin duše zákazníků. Když budete chtít, vytáhne z nich i číslo jejich ponožek. Pokud vám to k něčemu bude. Využívá k tomu focus group a hloubkové rozhovory. Vymyslela si vlastní metodu, která funguje. Vyplňuje totiž bílá místa, která o zákaznících nevíme. Pomáhají ji k tomu i zkušenosti z korporátů, kde pracovala. Umí číst mezi řádky. Kromě toho je machr na LinkedIn a ví jak na obsah. S Markétou v Zážehu probírám nejen zákazníky, ale také sociální sítě a co nás čeká a nemine ... 🔸 Jak zjistit, kdo je skutečně můj zákazník? 🔸 Kdy zákaznický průzkum vhodný i pro B2B? 🔸 Jak vypadá struktura hloubkového rozhovoru? 🔸 Jak použít získané informace? 🔸 Jak si budovat byznys nezávislý na sociálních sítích? Jako vždy, i tady máme bonus. Mrkněte na www.martinhurych.com/zazeh. Tamtéž najdete i další epizody, rovněž včetně bonusů.

Hodnocení epizody

Další epizody