Shine Bright Like a Star 06 - Ondřej Šimůnek, CEO, Wavemaker

před 4 měsíci

62 min

Shine Bright Like a Star 06 - Ondřej Šimůnek, CEO, Wavemaker



Popis epizody

Dnešní díl je trochu odlišný od předchozích, protože našim hostem není jako tradičně soutěžící nebo vítěz, ale člověk, který Young Lions zažil z pozice porotce, vysilatele týmů a zástupce partnera.Naši partneři nás podporují v tom, aby Young Lions mohly psát příběhy, které ovlivňují kariéry účastníků. I oni mají svůj vlastní příběh spojený s Young Lions.Ondřej ŠimůnekDnešním hostem je Ondřej Šimůnek, který většinu své kariéry strávil v mediální agenturách, i když to zpočátku vypadalo na úplně jinou kariérní cestu. I o tom si povídáme v podcastu.Ondra je aktuálně CEO mediální agentury Wavemaker Czech Republic ze skupiny GroupM a taky Chief Marketing Officer celé GroupM. GroupM je součástí WPP, největší komunikační skupiny na světě i u nás. Ondrův kariérní příběh Jak se dostal do oboru? Proč si ho vybral? Studoval grafickou školu.Jak došlo k jeho přesunu do mediální agentury?Co se musí v životě stát, aby se člověk stal šéfem mediální agentury?Co ho na jeho práci nejvíc baví? Co naopak by si rád odepřel?Co dělá pro to, aby byl skvělý v tom, co dělá? Co ho žene vpřed?Jeho setkání s Young Lions a pohled na něJaké bylo jeho první setkání s Young Lions? Co mu na nich přijde dobré?Proč by do nich člověk “měl jít”?Young Lions z pohledu porotceJaká je to zkušenost? Co mu ta zkušenost osobně přinesla? Přispěla nějak k jeho vlastnímu rozvoji?Young Lions z pohledu zaměstnavateleV čem mu Young Lions pomáhají? Jaký mají přínos?Jak u nich v GroupM Young Lions využívájí pro rozvoj svojich lidí? Jak s nimi pracují?Co si jejich lidi z účasti v Young Lions odnášejí? Akceleruje to jejich rozvoj?Young Lions z pohledu partneraAgentury z GroupM podporují Young Lions už od roku 2018 jako Main Partner kategorie Digital. V letošním roce je to agentura GroupM Nexus. Díky této spolupráci vítězové této kategorie získávají delegátské pasy na festival Cannes Lions, kde reprezentují Česko ve světové soutěži. Ondra osobně je dlouhodobě podporovatelem Young Lions, proč to tak má? O Young Lions Young Lions jsou takové "mistrovství republiky" v kreativní komunikaci v pěti kategoriích pro dvoučlenné týmy talentovaných profesionálů do třiceti let včetně v pěti kategoriích - Media, Digital, PR, Print a Marketers. Od zadání mají týmy 24 hodin na zpracování a odevzdání svého návrhu. Následně ho v pěti minutách prezentují odborné porotě a ta vybere vítěze. Vítězové, kromě nehynoucí chvilky slávy, získají navíc právo reprezentovat Česko na světové soutěži během festivalu Cannes Lions a vítězství si případně zopakovat i tam. Cannes Lions je nejvýznamnější světový festival kreativní komunikace a zároveň nejprestižnější ocenění v oboru – něco jako Oscaři ve filmu. Young Lions ovšem nejsou jenom soutěž, ale i unikátní tréninkový program jehož formát "learning through experience" pomáhá ve velmi krátkém čase rozvíjet klíčové dovednosti potřebné v dnešním dynamicky se rozvíjejícím světě marketingové komunikace. www.younglions.cz#YoungLionsCZVideoverzi podcastu shlédnete na https://www.youtube.com/@YoungLionsCZ.Podcastová série vzniká ve spolupráci s agenturou Visibility.

Hodnocení epizody

Další epizody