Shine Bright Like a Star 07 - Vláďa Zikmund, Creative Director, McCann Prague

před 4 měsíci

64 min

Shine Bright Like a Star 07 - Vláďa Zikmund, Creative Director, McCann Prague



Popis epizody

Vláďa Zikmund Dnešním hostem je Vláďa Zikmund, aktuálně Creative Director, McCann Prague. Prošel několika skvělými agenturami - českými, slovenskými i světovými. Vláďa patří k nejúspěšnějším účastníkům Young Lions. Soutěžil celkem sedmkrát – 2x vyhrál a 1x byl druhý v kategorii Digital, a ještě si odnesl dvě ocenění Honorary Mention z kategorie Media. Letos poprvé zasedl do poroty Young Lions. Jak sám říká, Young Lions ovlivnily jeho kariéru ještě předtím, než sám začal soutěžit. Téma rozhovoru se točí kolem Vláďovy kariéry v reklamě, jeho účasti a úspěchů v soutěži Young Lions, a jeho zkušeností z práce v různých reklamních agenturách. Diskutuje taky o důležitosti prezentování nápadů a o tom, jak soutěž Young Lions ovlivnila jeho profesní dráhu a rozvoj. Vláďa zdůrazňuje několik klíčových principů a postojů, které by mohly být inspirativní pro každého v reklamní branži nebo pro ty, kteří se do ní chtějí dostat. Svým příběhem ukazuje, že úspěch v reklamní branži vyžaduje nejen kreativitu a technické dovednosti, ale také odhodlání, vášeň a schopnost neustále se učit a adaptovat na nové výzvy.O podcastové sérii Young Lions píšou příběhy, které ovlivňují kariéry (a někdy i životy) jejich aktérů. Každý z našich hostů se v nějakém bodě své kariéry s Young Lions setkal a tím se začal psát příběh, který by jinak nevznikl. Co pro ně tohle setkání znamenalo? Jak ovlivnilo jejich kariérní cestu? Jaké poučení získali? Jak toho využili nebo naopak nevyužili? Jak se dostali do oboru? Proč si ho vybrali? Co je v něm drží? Co dělají pro to, aby byli skvělí v tom, co dělají? Co je žene vpřed? Jaký je jejich recept na úspěch a spokojenost? Co pro ně znamená úspěch? Na čem staví? O Young Lions Young Lions jsou takové "mistrovství republiky" v kreativní komunikaci v pěti kategoriích pro dvoučlenné týmy talentovaných profesionálů do třiceti let včetně v pěti kategoriích - Media, Digital, PR, Print a Marketers. Od zadání mají týmy 24 hodin na zpracování a odevzdání svého návrhu. Následně ho v pěti minutách prezentují odborné porotě a ta vybere vítěze. Vítězové, kromě nehynoucí chvilky slávy, získají navíc právo reprezentovat Česko na světové soutěži během festivalu Cannes Lions a vítězství si případně zopakovat i tam. Cannes Lions je nejvýznamnější světový festival kreativní komunikace a zároveň nejprestižnější ocenění v oboru – něco jako Oscaři ve filmu. Young Lions ovšem nejsou jenom soutěž, ale i unikátní tréninkový program jehož formát "learning through experience" pomáhá ve velmi krátkém čase rozvíjet klíčové dovednosti potřebné v dnešním dynamicky se rozvíjejícím světě marketingové komunikace. www.younglions.cz#YoungLionsCZVideoverzi podcastu shlédnete na https://www.youtube.com/@YoungLionsCZ.Podcastová série vzniká ve spolupráci s agenturou Visibility.

Hodnocení epizody

Další epizody