Popis epizody
Máte skvělý nápad, ale nikdo o něm neví. Chcete, nebo potřebujete, o něm dát světu vědět. Jenže vám řekli, že tohle je B2B a tam to rychle nejde. Že musíte dělat osvětu, že musíte vzdělávat, že musíte preferovat brandové kampaně nad výkonnostními. A že se máte vyhnout Facebooku, kde jsou dneska jenom staříci, prodejci hovadin z Číny a dezoláti.
Mám skvělý nápad. Mrkněte na tuhle epizodu Zážehu, kde tyhle bludy stavíme s mým hostem na hlavu.
David Lörincz, CEO projektu Modrá krev, je v Česku jeden z nejzkušenějších matadorů na poli B2B reklamy na sociálních sítích. Rukama mu prošla i aktuální esa, která mohou třeba za úspěch známých značek Vasky, Bagind či Botas. Dneska se David specializuje právě na B2B, protože říká, že e-commerce je pro něj nuda. Proto se ho ve video mostu na Bali ptám na následující otázky…
🔸 Je Facebook mrtvý?
🔸 Jaký je nejrozšířenější blud o B2B reklamě?
🔸 Jak ze vzdělávání na internetu rychle získat byznys?
🔸 Kde jsou možné zkratky?
🔸 Jaké metriky bych měl sledovat?
David pro vás připravil i návodný bonus „6 tipů pro skvělé výsledky na sociálních sítích", díky nimž zažehnete svoji reklamu přímo raketově. Určitě se nezapomeňte mrknout. Stáhnout si ho můžete na www.martinhurych.com/zazeh. Tamtéž najdete i všechny další epizody.
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.martinhurych.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/405398