• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: BlueGhost Update

BlueGhost Update

Lukas Pilka

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

80 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Digitální nebo fygitální? Jak Microsoft vidí obchod budoucnosti
    Digitální nebo fygitální? Jak Microsoft vidí obchod budoucnosti
    6. 7. 2021

    Už jste slyšeli, že žijeme ve fygitálním světě? Nikoliv digitálním, jak se často říká, ale fygitálním, což zřejmě lépe popisuje skutečnost. Co to znamená? Anglický výraz fygital vznikl složením slov fyzical a digital a začal se užívat pro současný hybridní způsob života v němž získáváme zkušenosti a prožíváme zážitky v obou prostředích. Podle marketérů lze navíc pomocí nejrůznějších technologií

  2. Logo epizody: Jak se designují algoritmy, které mění naše názory s datovým analytikem Jirkou Hochmanem
    Jak se designují algoritmy, které mění naše názory s datovým analytikem Jirkou Hochmanem
    22. 6. 2021

    Co o nás vědí naše sociální sítě? Kde leží hranice využívání našich dat provozovateli sociálních sítí? A co všechno nám v tomto ohledu odhalily filmy The Great Hack, Social Dilemma a Coded Bias, které jste v posledním roce a půl mohli vidět na Netflixu? V novém díle podcastu BlueGhost Update si o tom Lukáš Pilka povídá s datovým analytikem Jirkou Hochmanem.

  3. Logo epizody: Jak vytvořit aplikaci, která koná dobro, radí manažer nadace Vodafone
    Jak vytvořit aplikaci, která koná dobro, radí manažer nadace Vodafone
    7. 6. 2021

    Digitální svět je plný aplikací s plusovým, ale i s mínusovým znaménkem. Stačí vzpomenout na všechny ty programy, které se v nás snaží probudit závislost na jejich používání, brání nám v koncentraci, vyvolávají falešné představy o fungování světa nebo nás chtějí napřímo podvést. Jak vytvořit takovou aplikaci, která to znaménko má výrazně plusové poradí v novém díle podcastu BlueGhost Update

  4. Logo epizody: Proč je CX důležitější, něž UX aneb jak se designuje dokonalá dovolená
    Proč je CX důležitější, něž UX aneb jak se designuje dokonalá dovolená
    24. 5. 2021

    Jak se dají designovat vzpomínky na letní dovolenou? Nebo jak a kdy vzniká pozitivní nebo negativní zkušenost s leteckou společností? Hostem BlueGhost Updatu je tentokrát Zdeněk Blažek, spoluzakladatel služby Outdoor trip, která chce proměnit turistický průmysl, tedy odvětví, kterému se někdy přezdívá stroj na zážitky.

  5. Logo epizody: Exkluzivní design, nebo skutečný dopad? O brýlích pro třetí svět s dvojnásobným držitelem Red Dot Design
    Exkluzivní design, nebo skutečný dopad? O brýlích pro třetí svět s dvojnásobným držitelem Red Dot Design
    11. 5. 2021

    Kde leží hranice mezi produktovým a průmyslovým designem? Proč se brýle pro třetí svět musely navrhovat zcela jinak, než ty, které běžně vidíme v optice? A proč je i pro takovýto "dobročinný" produkt zajímavé dostat ocenění Red Dot Design? Hostem Updatu je průmyslový designér Jakub Stedina, čerstvý dvojnásobný držitel tohoto ocenění.