• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: in_content

in_content

Boomerang Communication

Únik informací z content marketingu. Firemní obsah v nejrůznějších souvislostech a hlavně s lidmi, kteří mají s jeho tvorbou dlouholeté zkušenosti. Přímo od Boomerangu > www.boomerang.co.com

Apple  

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

--

Ohodnoť podcast!

Skóre se objeví až podcast ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Seznam epizod

  1. Logo epizody: #22 Všechno, co jste chtěli vědět o podcastech: Odhalujeme čísla, tipy a návody z naší kuchyně
    #22 Všechno, co jste chtěli vědět o podcastech: Odhalujeme čísla, tipy a návody z naší kuchyně
    18. 1. 2021

    Konec zvonec! V posledním díle řady in_content hodnotíme roční podcastový experiment. Prozrazujeme, kolik máme posluchačů a jestli se tenhle formát firmě vůbec vyplatí.

  2. Logo epizody: #21 Jak nevyhodit peníze za obsah, který nikdo nenajde aneb zapněte si SEO
    #21 Jak nevyhodit peníze za obsah, který nikdo nenajde aneb zapněte si SEO
    4. 1. 2021

    Tvoříte firemní blog nebo on-line magazín, ale nikdo ho nečte? A myslíte na optimalizaci on-line obsahu pro vyhledávače? Libi Říhová, editorka a SEO specialistka poradí krok za krokem, jak na to.

  3. Logo epizody: #20 Tisk nikdy nezemře! Firemní publikace a knížky získávají punc luxusního zboží
    #20 Tisk nikdy nezemře! Firemní publikace a knížky získávají punc luxusního zboží
    22. 12. 2020

    Grafický designér Jakub Kaše tvoří knížky pro firmy, veřejnost i pro děti a možná máte nějakou v knihovně i vy. Jak dlouho trvá udělat kroniku firmy, která získá prestižní cenu za design?

  4. Logo epizody: #19 Randění a rozvody s klienty. Návod na korektní vztahy (nejen) mezi agenturou a jejími zákazníky.
    #19 Randění a rozvody s klienty. Návod na korektní vztahy (nejen) mezi agenturou a jejími zákazníky.
    7. 12. 2020

    Bobina Hlaváčová, zkušená projekťačka a obchodnice přirovnává vztah klienta a agentury k manželství. Kdo jí voní, a naopak s kým to nejde? A měli bychom vybírat projekťáky na základě psychotestů?

  5. Logo epizody: #18 DTPáci = inženýři grafiky. Kdo jsou neviditelní permoníci, bez kterých se v solidní agentuře neobejdete?
    #18 DTPáci = inženýři grafiky. Kdo jsou neviditelní permoníci, bez kterých se v solidní agentuře neobejdete?
    23. 11. 2020

    Sedí u nás DTPáci v tmavém sklepě? Proč je to práce pro chlapy? A jakto, že mezi jejich grafickými “kladívky” není program Malování? Aleš Duroň popisuje změny posledních 30 let v sázení tiskovin i digitálních dokumentů v agentuře.