Hana Němečková o podcastech v Seznam Zprávách a roli podcastů v médiích
Do Meta podcastu přijala pozvání Hana Němečková, která působí na pozici Vedoucí digitálních projektů v Seznam Zprávách. Předtím obdobnou pozici zastávala v českém Forbesu a v obou médiích měla prsty v rozjezdu podcastů a jejich strategii.
Jak je zvykem, s Hankou probereme nejen roli podcastů v českých médiích, podcastovou strategii Seznamu, ale i Spotify, Joe Rogana a proč nejlepší věci zazní po vypnutí mikrofonu.
Další články
TOP 10 sportovních podcastů, které musíte znát!
Podcasty pro všechny, které baví sport! Ať už jeho provozování nebo jen koukání na něj v telce. Od hlubších pohledů na strategie a taktiky až po osobní příběhy sportovců. Tyhle podcasty nabízejí zábavný a poučný pohled na svět sportu. My jsme jich pro vás vybrali 10 nejposlouchanějších, které se zabývají jak sportem obecně, tak fotbalem, během a spoustou dalšího.
Šárka Möllerová
23.4.2024
1 700 aktivních podcastů. Posluchači jsou těm svým věrni a naučili se za ně platit
V Česku je podle autora projektu České podcasty Dana Tržila okolo sedmi tisíc podcastů. Aktivních pak zhruba 1700 (mají letos alespoň jednu novou epizodu). Uživatelé se za podcasty navíc naučili platit. Předplatitelská platforma Forendors zveřejnila data o podporovatelech českých podcastů. Z nich vyplývá, že Češi jsou věrní většinou jednomu tvůrci. Navíc každý rok kvůli přeplácení podcastů sáhnou hlouběji do kapsy. Peníze za obsah se zvyšují, ale snižuje se jeho délka. Průměrně totiž epizody trvají 41 minut. Kolik Češi za měsíc stráví poslechem podcastů? Poslouchají více ženy nebo muži? A kdy se podcasty nejvíc poslouchají? Podívejte se s námi na největší statistiku podporovatelů podcastů v Česku.
Šárka Möllerová
16.4.2024
Podcastová reklama na vzestupu! Jaké jsou její druhy?
Podcasty nemusíme využívat jen jako médium pro zábavu a informace – dají se také využít pro budování značek a oslovování zákazníků. Nedávná studie společnosti Acast ukazuje, že podcastová reklama je na vzestupu a stává se klíčovým prvkem pro značky zaměřené přímo na spotřebitele. Ale jak přes podcasty propagovat svůj produkt? Podívejme se na několik způsobů, jak využít sílu podcastů k posílení značky a dosažení úspěchu ve světě DTC (direct-to-consumer) reklamy.
Dan Tržil
9.4.2024
Obecné
Ochrana soukromí