Nová soutěžní kategorie Podcast na mezinárodním festivalu Prix Bohemia Radio
Rádi bychom vás informovali o možnosti přihlásit své podcasty do nové soutěžní kategorie Podcast na mezinárodním festivalu Prix Bohemia Radio, kde změří kreativní síly podcasteři a podcasterky z celého Česka. Zcela nová kategorie pro pravidelné podcasty a podcastové kanály či série je otevřená všem tvůrcům, jejichž podcasty byly publikovány v audio podobě prostřednictvím internetu během loňského roku.
Vyhlašovatelem a pořadatelem festivalu je Český rozhlas, který je největším výrobcem podcastů v České republice a dlouhodobě podporuje podcastovou tvorbu a vývoj nových formátů. Letos poprvé se soutěžní festival Prix Bohemia Radio otevírá celé české podcastové scéně a reaguje tak na výrazný rozvoj v oblasti audio formátů a neustále rostoucí zájem o jejich poslech. Stávající kategorie Drama, Dokument a Reportáž tak doplní soutěžní kategorie Podcast.
Podrobné podmínky pro přihlášení najdete zde. Pravidelné podcasty, podcastové kanály nebo série je možné přihlásit zde.
Další články
TOP 10 sportovních podcastů, které musíte znát!
Podcasty pro všechny, které baví sport! Ať už jeho provozování nebo jen koukání na něj v telce. Od hlubších pohledů na strategie a taktiky až po osobní příběhy sportovců. Tyhle podcasty nabízejí zábavný a poučný pohled na svět sportu. My jsme jich pro vás vybrali 10 nejposlouchanějších, které se zabývají jak sportem obecně, tak fotbalem, během a spoustou dalšího.
Šárka Möllerová
23.4.2024
1 700 aktivních podcastů. Posluchači jsou těm svým věrni a naučili se za ně platit
V Česku je podle autora projektu České podcasty Dana Tržila okolo sedmi tisíc podcastů. Aktivních pak zhruba 1700 (mají letos alespoň jednu novou epizodu). Uživatelé se za podcasty navíc naučili platit. Předplatitelská platforma Forendors zveřejnila data o podporovatelech českých podcastů. Z nich vyplývá, že Češi jsou věrní většinou jednomu tvůrci. Navíc každý rok kvůli přeplácení podcastů sáhnou hlouběji do kapsy. Peníze za obsah se zvyšují, ale snižuje se jeho délka. Průměrně totiž epizody trvají 41 minut. Kolik Češi za měsíc stráví poslechem podcastů? Poslouchají více ženy nebo muži? A kdy se podcasty nejvíc poslouchají? Podívejte se s námi na největší statistiku podporovatelů podcastů v Česku.
Šárka Möllerová
16.4.2024
Podcastová reklama na vzestupu! Jaké jsou její druhy?
Podcasty nemusíme využívat jen jako médium pro zábavu a informace – dají se také využít pro budování značek a oslovování zákazníků. Nedávná studie společnosti Acast ukazuje, že podcastová reklama je na vzestupu a stává se klíčovým prvkem pro značky zaměřené přímo na spotřebitele. Ale jak přes podcasty propagovat svůj produkt? Podívejme se na několik způsobů, jak využít sílu podcastů k posílení značky a dosažení úspěchu ve světě DTC (direct-to-consumer) reklamy.
Dan Tržil
9.4.2024
Obecné
Ochrana soukromí