Popis epizody
V roce 2015 Ondřej společně se svým bratrem založili nástroj SatisMeter, který umožňuje snadno měřit zákaznickou spokojenost sbírat zpětnou vazbu. Po několika letech SatisMeter zakoupil ProductBoard a bude jej integrovat. „Problém, které jsme klientům řešili, můžeme řešit dál, ale s výrazně větším týmem a podporou,“ říká Ondřej. V podcastu se dozvíte, jaké bylo podnikání od samotného začátku anebo proč byste měli měřit spokojenost zákazníků.
✅ Co jsme probrali?
SaaS Vegas
Metodiku NPS (net promoter score)
Tipy, jak se ptát na zpětnou vazbu
Rozdíly ve vnímání zpětné vazby ve světě
Framework Jobs to be done
Startup SatisMeter od jeho vzniku
StartapYard a jeho přínosy
Jak ProductBoard koupil SatisMeter
Tipy na knihy
Ondrovy denní rutiny
Blogposthttps://blog.freelo.cz/ondrej-sedlacek-satismeter-zpetna-vazba-a-spokojenost-zakazniku-je-klic/
Sleduj Ondru na LinkedIn https://www.linkedin.com/in/ondrejsedlacek/?originalSubdomain=cz
Freelo www.freelo.io
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.freelo.io
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/69185