Ondřej Sedláček, SatisMeter: Zpětná vazba a spokojenost zákazníků je klíč

před 3 lety

74 min

Ondřej Sedláček, SatisMeter: Zpětná vazba a spokojenost zákazníků je klíč



Popis epizody

V roce 2015 Ondřej společně se svým bratrem založili nástroj SatisMeter, který umožňuje snadno měřit zákaznickou spokojenost sbírat zpětnou vazbu. Po několika letech SatisMeter zakoupil ProductBoard a bude jej integrovat. „Problém, které jsme klientům řešili, můžeme řešit dál, ale s výrazně větším týmem a podporou,“ říká Ondřej. V podcastu se dozvíte, jaké bylo podnikání od samotného začátku anebo proč byste měli měřit spokojenost zákazníků. ✅ Co jsme probrali? SaaS Vegas Metodiku NPS (net promoter score) Tipy, jak se ptát na zpětnou vazbu Rozdíly ve vnímání zpětné vazby ve světě Framework Jobs to be done Startup SatisMeter od jeho vzniku StartapYard a jeho přínosy Jak ProductBoard koupil SatisMeter Tipy na knihy Ondrovy denní rutiny Blogposthttps://blog.freelo.cz/ondrej-sedlacek-satismeter-zpetna-vazba-a-spokojenost-zakazniku-je-klic/ Sleduj Ondru na LinkedIn https://www.linkedin.com/in/ondrejsedlacek/?originalSubdomain=cz Freelo www.freelo.io

Hodnocení epizody

Další epizody