S1 Ep87: Vím, jak na přesnou segmentaci zákazníků za použití (nejen) netradičních digitálních dat - Martin Lucký

před 2 lety

35 min

S1 Ep87: Vím, jak na přesnou segmentaci zákazníků za použití (nejen) netradičních digitálních dat - Martin Lucký



Popis epizody

Martin začal sbírat své první pracovní zkušenosti v Googlu, PWC a rodinné firmě Mapro. Než se vrhl na vlastní podnikání, pracoval v technologické větvi konzultační firmy McKinsey v Praze a New Yorku. Po návratu do Čech, kde chce, aby vyrůstaly jeho tři děti, založil s bývalými kolegy z McKinsey“ Data as a Service” technologickou firmu BizMachine, která má nyní již přes 300 klientů. Miluje vysoké hory, lyže a kolo. O čem bude dnešní povídání: Co znamená přesná segmentace a proč ji firmy potřebují? Co je k promyšlení mikrosegmentace potřeba? Jak těžké je dostat se k takovým datům? Co by měl být první krok a jak poznat, že jdu správným směrem?

Hodnocení epizody

Další epizody