S1 Ep87: Vím, jak na přesnou segmentaci zákazníků za použití (nejen) netradičních digitálních dat - Martin Lucký

S1 Ep87: Vím, jak na přesnou segmentaci zákazníků za použití (nejen) netradičních digitálních dat - Martin Lucký

před 3 lety

35 min


Martin začal sbírat své první pracovní zkušenosti v Googlu, PWC a rodinné firmě Mapro. Než se vrhl na vlastní podnikání, pracoval v technologické větvi konzultační firmy McKinsey v Praze a New Yorku. Po návratu do Čech, kde chce, aby vyrůstaly jeho tři děti, založil s bývalými kolegy z McKinsey“ Data as a Service” technologickou firmu BizMachine, která má nyní již přes 300 klientů. Miluje vysoké hory, lyže a kolo. O čem bude dnešní povídání: Co znamená přesná segmentace a proč ji firmy potřebují? Co je k promyšlení mikrosegmentace potřeba? Jak těžké je dostat se k takovým datům? Co by měl být první krok a jak poznat, že jdu správným směrem?

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty