Jan Sláma - od akciového trhu, přes virální aplikace, až po mezinárodní startup FaceUp

před 4 lety

62 min

Jan Sláma - od akciového trhu, přes virální aplikace, až po mezinárodní startup FaceUp



Popis epizody

Tento nesmírně cílevědomý startupista, Honza Sláma, už od svých 12 let věnoval svůj čas a úsilí aktivitám, které by se daly přirovnat k podnikání. Ve 12 začal v malých částkách s akciovým trhem. Poté si prošel různými pozicemi v oblasti marketingu, založil pár eshopů a spoluvytvořil X zajímavých aplikací, znát budete pravděpodobně Taháky do Kapsy kde bez placené reklamy získali přes 100 tisíc stažení. Až ke dnešní situaci, kdy Honza ve svých 20 letech vede mezinárodní startup FaceUp Technology (v CZ Nenech to být) a je leaderem rostoucího schopného týmu. S FaceUp, aplikací proti šikaně, jsou nyní na více než 1800 školách po celém světě.  Jaké byly Honzovy začátky? Jeho největší próblemy a výhody začínání ve velice mladém věku? Jak získal investice a jak nad nimi přemýšlí? Osobní chyby, které se musel naučit napravit? To a mnohem více Jan Sláma, CEO FaceUp Technology a spoluzakladatel WearWood, prozradí v tomto díle StartupKidz. PS: Od nahrání tohoto podcastu začal Honza mimo jiné s Jiřím Hlavenkou investovat do dalších nadějných zakladatelů a projektů. Pokud se mezi ně řadíte, neváhejte se ozvat!

Hodnocení epizody

Další epizody