Zpověď AI vývojáře - Kingdome Come Deliverance se vyrobilo levně, na Cyberpunku dělaly stovky lidí

Zpověď AI vývojáře - Kingdome Come Deliverance se vyrobilo levně, na Cyberpunku dělaly stovky lidí

před 3 měsíci

94 min


V dnešním povídání jsme přivítali Tomáše PLcha - herního developera, který se zabývá vývojem umělé inteligence. Pracoval na velkých titulech jako Kingdom Come: Deliverance 1, Cyberpunk 2077 a na mnoho dalších. Tomáš byl tak hodný, že se s námi podělil o zkušenosti nejen z vývoje her ale povídali jsme třeba i o tom, jak se stát vývojářem nebo co znamená technický dluh na herních enginech.Pokráčování rozhovoru vyjde vzápětí a i tam padla spousta zajímavých témat. Například, co obnáší spolupráce s Danem Vávrou... Pokud tě naše povídání bavilo poslouchat, budeme rádi, když nás odměníš odběrem nebo palcem.A nenech si ujít druhý díl. Díky!

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty