Popis epizody
Pro někoho jsou reklamy na Facebooku španělskou vesnicí, pro jiného nutné zlo, ale jsou lidé, kteří se na Facebooku cítí jako ryba ve vodě a naopak jen s velkým sebezapřením otvírají Google Ads účty. Jedním z takových lidí je Bára Kheler, se kterou jsme se bavili o tom, jak značky mohou vyrůst právě s pomocí Facebooku a Instagramu.
Jádrem naší diskuze byl přístup k brandingu a performance marketingu. Je brand něco, co budujete samostatně, nebo to může být vedlejší produkt výkonnostních kampaní. A jak ve finále obě větve propojit tak, aby fungovaly ve vzájemné symbióze? Co Báru přivedlo k Facebooku a jaká jsou specifika téhle reklamní sítě? Jak se naučit stavět brandové kampaně a jak vypadá spolupráce s brand managerem? A jaké pozice nesmí chybět v marketingovém týmu?
A krom toho jsme zabrousili i ke spolupráci s dalšími odborníky a k tomu, jak si najít parťáky na klikání reklam. To vše se už brzy dozvíte v nové epizodě PPC podcastu zde, nebo ve vašem podcastovém přehrávači.
Kde se podle Báry vzdělávat o FB marketingu:
https://www.socialmediaakademie.cz/
https://day.newsfeed.cz/
https://www.jonloomer.com/
https://www.facebookblueprint.com/student/catalog
Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?
Podpoř podcast na https://www.pickey.cz/ppcpodcast.cz
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuppcpodcast.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/124579