4 části, kam směřovat pozornost v podnikání

4 části, kam směřovat pozornost v podnikání

před 7 lety

6 min


Pokud chceme zlepšit naše podnikání, zvýšit prodeje nebo zvýšit hodnotu našeho podniku, je třeba podívat se na náš podnik nikoli jako na celek, ale na jeho jednotlivé části a ty začít strategicky vylepšovat. Podíváme se spolu na čtyři klíčové oblasti, díky kterým se vám budou ty jednotlivé části lépe vylepšovat. První oblastí je produkt – péče o produkt, rozvoj, vylepšování. Kolem vašeho produktu je postaven celý váš byznys. Druhou oblastí jsou lidé – lidé v týmu, firemní kultura. Bez lidí by vaše firma mohla jen těžko růst. Třetí oblastí je marketing – prodej, komunikace, obchodní model. Jedná se o vaše aktivity, které jdou ven, jdou do světa. A čtvrtou oblastí je systém – administrativa, finance, účetnictví. To jsou věci, které jsou pro provozování firmy v dnešní době nezbytně nutné. Více už v dnešním podcastu na téma péče v podnikání. Vysílání s Davidem Kiršem, lektorem a podnikatelem, tvůrcem programu EmailAcademy a Prodej svůj talent. Spojujte zdánlivě nespojitelné, technologie a osobní rozvoj. Více na www.davidkirs.cz

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty