4 části, kam směřovat pozornost v podnikání

před 6 lety

6 min

4 části, kam směřovat pozornost v podnikání



Popis epizody

Pokud chceme zlepšit naše podnikání, zvýšit prodeje nebo zvýšit hodnotu našeho podniku, je třeba podívat se na náš podnik nikoli jako na celek, ale na jeho jednotlivé části a ty začít strategicky vylepšovat. Podíváme se spolu na čtyři klíčové oblasti, díky kterým se vám budou ty jednotlivé části lépe vylepšovat. První oblastí je produkt – péče o produkt, rozvoj, vylepšování. Kolem vašeho produktu je postaven celý váš byznys. Druhou oblastí jsou lidé – lidé v týmu, firemní kultura. Bez lidí by vaše firma mohla jen těžko růst. Třetí oblastí je marketing – prodej, komunikace, obchodní model. Jedná se o vaše aktivity, které jdou ven, jdou do světa. A čtvrtou oblastí je systém – administrativa, finance, účetnictví. To jsou věci, které jsou pro provozování firmy v dnešní době nezbytně nutné. Více už v dnešním podcastu na téma péče v podnikání. Vysílání s Davidem Kiršem, lektorem a podnikatelem, tvůrcem programu EmailAcademy a Prodej svůj talent. Spojujte zdánlivě nespojitelné, technologie a osobní rozvoj. Více na www.davidkirs.cz

Hodnocení epizody

Další epizody