Popis epizody
Zatímco před sto lety jste se do luxusu museli narodit, dnes vám stačí přístup k internetu. Dnes už ti, co určují, co bude aspirativní vůbec nemusí mít bohatství v tradičním slova smyslu. A stejně tak značky, které se stávají statusovými symboly, lákají zákazníky jinými hodnotami než kdy dřív. Třeba i proto, že do roku 2025 přispějí miléniálové a GenZ k 130% růstu na trhu s luxusem. Ani tradiční luxus se rozhodně nikam nechystá. Naopak. Polovinu bohatství Spojených států amerických drží pevně v rukou generace baby boomers a 68 % vedoucích pozic zastává Generace X. Globální pandemie, válka na Ukrajině i nastupující recese navíc vyvolaly velkou nejistotu, kam uložit peníze. A tak to není jenom YouTuberka Mrs. Dow Jones, která doporučuje vložit úspory do Hermès kabelky. Ta totiž na ceně jen poroste, narozdíl od akcií.
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.spreaker.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/170088