Popis epizody
Mohlo by se zdát, že pandemie odsoudila kamenné obchody k zániku. Čísla však mluví jasně, e-commerce je pořád čtyřikrát menší než fyzický retail. Přestože kamenné obchody hojně zavíraly (americký řetězec Macy's zrušil 125 prodejen), v roce 2022 naopak američtí maloobchodníci otevřeli dvakrát tolik obchodů, než zavřeli. A není to náhoda: když vejdeme do obchodu, jsme jako děti v cukrárně – rozšíří se nám zorničky, rozbuší srdce a nakupujeme o 61 procent více než v e-shopech. Může za to nejen fenomén "okamžitého uspokojení", ale také to, že jsou zapojeny všechny smysly. Cítíme, slyšíme, dotýkáme se, testujeme a taky rovnou zkoušíme. A tak vás v další epizodě podcastu Trendspotting vezmeme na nákupy. Do offlinu.
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.spreaker.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/170093