50: Martin Ekrt: Tvořit vlastní obsah bylo jedno z nejlepších rozhodnutí. Měníme tím stavebnictví.

před 2 lety

34 min

50: Martin Ekrt: Tvořit vlastní obsah bylo jedno z nejlepších rozhodnutí. Měníme tím stavebnictví.



Popis epizody

Martin Ekrt, host nejnovějšího dílu podcastu Byznys nářez, je výkonným ředitelem portálu NejŘemeslníci. K tomu navíc zastřešuje všechny digitální aktivity společnosti Saint-Gobain pro východní Evropu. A jak sám říká, to že NejŘemeslníky nakonec koupila právě tato francouzská firma, vlastně zpunktoval tak trochu on sám. Saint-Gobain je velkým hráčem – jedná se o jednoho z největších výrobců stavebních materiálů na světě. Oproti tomu NejŘemeslníci jsou lokální firma, marketplace pro propojování řemeslníků s koncovými zákazníky. Martin popisuje spojení obou společností jako spojení online pankáčů a offline dinosaura. V podcastu nám prozradí, jak vlastně probíhalo sžívání obou přístupů, ale také: 🔸 Jak přistupují k digitálnímu marketingu a proč je pro ně výhrou vlastní obsah. 🔸 Jak se prodává něco, co je dlouhodobě nedostatkovým zbožím. 🔸 Co je z jeho pohledu největší průšvih současného učňovského systému. 🔸 Proč je jeho tým v NejŘemeslnících trénovaný v mediaci. Martin taky zasvěceně hovoří o tom, jak se za poslední roky proměňoval stavební trh, a jak podle něj bude vypadat v budoucnu. To jsou myslím pro nás všechny, co jsme za poslední roky stavěli, nebo to máme v plánu, ohromně zajímavé informace. I když si nad nimi mnozí hořce povzdychneme. Věnujte svoji půlhodinu rozhovoru nabitému spoustou zajímavostí ze stavebnictví a online marketingu, ale taky neskutečnou energií, kterou Martin šíří i přes mikrofon.

Hodnocení epizody

1

Další epizody