Jan Turek (Coca-Cola): Češi se vrhli na limonády. Coca-Cola nestíhá ani vyrábět a bude asi dražší

Jan Turek (Coca-Cola): Češi se vrhli na limonády. Coca-Cola nestíhá ani vyrábět a bude asi dražší

před 3 lety

15 min


Letošní prodeje nápojářského gigantu i přes krizový rok předčí očekávání. V průměru očekávají růst o téměř 15 procent. SZ Byznys to řekl Jan Turek, jeden z nejvyšších manažerů Coca-Cola Hellenic pro ČR a SR.„Po covidu jako z gauče do sprintu“, tak popisuje poslední rok z pohledu výroby i zájmu zákazníků Jan Turek. „Letos jsme byli schopní pokrýt výrazně větší poptávku, než kdokoliv myslel, ale ne úplně celou, kterou po nás zákazníci chtěli,“ říká v rozhovoru pro SZ Byznys. „Takže mě na jednu stranu těší, že jsme byli schopní vyrobit a prodat výrazně víc, než jsme si mysleli ještě třeba v březnu, zároveň mě netěší, že jsme nebyli schopní úplně pokrýt poptávku našich zákazníků.“Zatímco během nejpřísnějších lockdownů byly výrobní linky Coca-Coly relativně méně vytížené, teď jedou naplno. Prodeje letos vzrostly od 10 do 25 procent, různě podle jednotlivých produktů, hlásí největší výrobce nápojů. V průměru firma počítá s konečným číslem do 15 procent.„V nápojářství žádné dramatické ochlazení nevidíme, samozřejmě je ale teď velká otázka, co bude dál na přelomu roku a příští rok,“ uvedl Turek.Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.Odebírejte na Podcasty.cz, Apple Podcasts nebo Spotify.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty