Mediátor musí být člověk, který zvládá emoce a umí pojmenovat kořen konfliktu.

Mediátor musí být člověk, který zvládá emoce a umí pojmenovat kořen konfliktu.

před 3 lety

22 min


V pokračování rozhovoru s mediátorkou a komunikační koučkou, Petrou Hamerskou jsme se tentokrát víc podívali na problematiku mediátorství. Dozvíte se třeba: Jak si poradit v případě konfliktů mezi zaměstnancem a jeho nadřízeným? Jak při představit mediátora? Co je cílem mediátora? Jak důležitá je v konfliktu vizualizace?

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty