Kdo je vašim zákazníkem? Rozdíl mezi B2B a B2C (a co to znamená).

Kdo je vašim zákazníkem? Rozdíl mezi B2B a B2C (a co to znamená).

před 2 lety

20 min


Popis epizody

🎙️ Podcast o online marketingu a podnikání Když začínám spolupráci s novým klientem, zajímám se o to, jak má postavené své podnikání, jaké produkty nebo služby nabízí a hlavně komu. Kdo je jeho zákazník. Ono totiž při plánování marketingu - a to nejen na internetu - hraje důležitou roli, jestli cílíte na firemního zákazníka nebo na koncového spotřebitele. V dnešním díle se pokusím co nejpřehledněji popsat, v čem se to liší. A co je naopak stejné pro oba typy zákazníků. Dozvíte se: ✅ Co to je B2C a kdo to je koncový zákazník ✅ Co to je B2B a kdo to je firemní zákazník ✅ Co mají společného ✅ V čem se liší ✅ Příklady z praxe B2B a B2C prodeje (a marketingu) ✅ Komunikační kanály pro jednotlivé skupiny ✅ A že je to pokaždé vlastně úplně jiné a nic není jasně dané. "Vždy poskytujte hodnotu. Hodnota buduje důvěru. Jakmile tuto důvěru získáte, máte možnost něco prodat." - Mike Volpe ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu www.devenio.cz 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu nebo na podcast@janbarborik.cz.

Hodnocení epizody

Další epizody