Popis epizody
Martin Mates je spoluzakladatel e-shopu pro každodenní hrdiny - Econea.cz. V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání popíše, jak se buduje obchod, který se zaměřuje na potřeby do domácnosti pro lidi, kteří myslí na budoucnost naší planety, snaží se žít více ekologicky a hlavně - začali u sebe. Produkty, které na e-shopu Econea totiž najdete, nejsou na jedno použití.Pro Martina a jeho kolegu Pavla přišel obrat v podnikání v e-shopu Econea, když se naučili dělat marketing na Facebook. Od té doby začal firmě strmý růst a obchodu se začalo opravdu dařit. V rozhovoru s Danem Tržilem tak Martin představí pár tipů a triků, které se naučil a které na internetu při komunikaci s klienty opravdu fungují. Prozradí také, kde se naopak spálil.Pokud si myslíte, že Econea je jen další menší e-shop, který někdo spravuje po večerech, tak vás překvapí, že měsíční obrat obchodu po pěti letech na trhu činí sedm milionů korun a za letošní březen evidují přes 7500 objednávek. Dalším velkým milníkem v podnikání byl příchod investora, který projektu věřil. Tímto investorem nebyl nikdo jiný, než Martin Rozhoň z Vivantisu.V rozhovoru s Martinem Matesem se ještě dozvíte:Jak funguje vztah s klienty pomocí newsletterůJaký byl první zaměstnanec, kterého do obchodu přijaliJak získali investoraJak je důležitá role mentora a jak často se s ním setkávajíPartnerem epizody je eVisions. Online marketingová agentura, která vám pomůže s expanzí na zahraniční trhy.
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.spreaker.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/223127