Autenticita jako přirozená věrohodnost i marketingový nástroj. Proč ji neumíme jednoduše definovat?

Autenticita jako přirozená věrohodnost i marketingový nástroj. Proč ji neumíme jednoduše definovat?

před 2 lety

7 min


Všichni občas o někom, nebo něčem říkáme, že to je a nebo není autentické. Co tenhle pojem označuje, jak se mění podle kontextu ve kterém o něm přemýšlíme a kde se na něj soustředíme nejen v online prostředí. Na otevřeném setkání na toto téma, které organizovala platforma Fresh Eye, tak přišly na řadu pojmy jako domov, divočina, tradiční brambůrky nebo Kim Kardashian.Všechny díly podcastu On Air můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty