
Autenticita jako přirozená věrohodnost i marketingový nástroj. Proč ji neumíme jednoduše definovat?
Autenticita jako přirozená věrohodnost i marketingový nástroj. Proč ji neumíme jednoduše definovat?
před 2 lety
7 min
Všichni občas o někom, nebo něčem říkáme, že to je a nebo není autentické. Co tenhle pojem označuje, jak se mění podle kontextu ve kterém o něm přemýšlíme a kde se na něj soustředíme nejen v online prostředí. Na otevřeném setkání na toto téma, které organizovala platforma Fresh Eye, tak přišly na řadu pojmy jako domov, divočina, tradiční brambůrky nebo Kim Kardashian.Všechny díly podcastu On Air můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz.
Odkazy
Web podcasturedcircle.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/228988
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!