16: Změnili jsme náš go to market model - z universálního přístupu na více zaměřený na jednotlivé segmenty a jejich specifické potřeby, říká Honza Raszka Country manažer Grohe.

16: Změnili jsme náš go to market model - z universálního přístupu na více zaměřený na jednotlivé segmenty a jejich specifické potřeby, říká Honza Raszka Country manažer Grohe.

před 3 lety

27 min


S Honzou jsme detailně probrali aktuální GROHE obchodní strategii. Velkou část jejich businessu tvoří pochopení potřeb klienta a je jasné, že developer může chtít něco jiného než architekt a možná něco dalšího bude chtít koncový uživatel - a to vše obchodní zástupce musí odhalit. Jeden z klíčových Grohe USP je inovativnost či v poslední době tolik skloňovaná udržitelnost, úspora vody nebo cirkulární ekonomika a to jsou oblasti, kde Grohe má velmi silné portfolio.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty