
16: Změnili jsme náš go to market model - z universálního přístupu na více zaměřený na jednotlivé segmenty a jejich specifické potřeby, říká Honza Raszka Country manažer Grohe.
16: Změnili jsme náš go to market model - z universálního přístupu na více zaměřený na jednotlivé segmenty a jejich specifické potřeby, říká Honza Raszka Country manažer Grohe.
před 3 lety
27 min
S Honzou jsme detailně probrali aktuální GROHE obchodní strategii. Velkou část jejich businessu tvoří pochopení potřeb klienta a je jasné, že developer může chtít něco jiného než architekt a možná něco dalšího bude chtít koncový uživatel - a to vše obchodní zástupce musí odhalit. Jeden z klíčových Grohe USP je inovativnost či v poslední době tolik skloňovaná udržitelnost, úspora vody nebo cirkulární ekonomika a to jsou oblasti, kde Grohe má velmi silné portfolio.
Odkazy
Web podcastuaudioboom.com
https://ceskepodcasty.cz/podcast/sales-cafe-s-janou/16-zmenili-jsme-nas-go-to-market-model-z-universalniho-pristupu-na-vice-zamereny-na-jednotlive-segmenty-a-jejich-specificke-potreby-rika-honza-raszka-country-manazer-grohe
RSS feed
https://audioboom.com/channels/5064621.rss
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!