
Ladislav Šilha: Základem je maximální zjednodušení a poslouchání hlasu klienta
Ladislav Šilha: Základem je maximální zjednodušení a poslouchání hlasu klienta
před 2 lety
35 min
Do prvního dílu nového podcastu přijal pozvání Ladislav Šilha, šéf tribu Omnichannel Sales. Jeho úkolem je nastavení nových obchodních procesů a propojení všech obslužných kanálů v jeden ucelený systém pro obsluhu klienta. Se svým týmem má tak obří podíl na vzniku nové éry bankovnictví Komerční banky i samotných aplikací KB+.
Co si máme představit právě pod pojmem nová éra bankovnictví? Co to přinese klientům a jak se změní práce bankovních poradců? To a mnohem více probrali s moderátorem Tomášem Vohnickým.
Odkazy
Web podcastuwww.kb.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/231731
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!