Ladislav Šilha: Základem je maximální zjednodušení a poslouchání hlasu klienta

Ladislav Šilha: Základem je maximální zjednodušení a poslouchání hlasu klienta

před 2 lety

35 min


Do prvního dílu nového podcastu přijal pozvání Ladislav Šilha, šéf tribu Omnichannel Sales. Jeho úkolem je nastavení nových obchodních procesů a propojení všech obslužných kanálů v jeden ucelený systém pro obsluhu klienta. Se svým týmem má tak obří podíl na vzniku nové éry bankovnictví Komerční banky i samotných aplikací KB+. Co si máme představit právě pod pojmem nová éra bankovnictví? Co to přinese klientům a jak se změní práce bankovních poradců? To a mnohem více probrali s moderátorem Tomášem Vohnickým.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty