Vortex #205 | Vznik Wolfensteina 3D, záchrana starých her a rozhovor o hře Train to Sachsenhausen

Vortex #205 | Vznik Wolfensteina 3D, záchrana starých her a rozhovor o hře Train to Sachsenhausen

před 3 lety

138 min


Po týdenní pauze pro vás máme další vydání našeho vidcastu. V plné síle jsme se zaměřili na trojici témat a jedno spojili i s rozhovorem. Tím ostatně můžeme začít - část vidcastu jsme věnovali nové hře od Charles Games - Train to Sachsenhausen - o které jsme si následně popovídali s jejím designérem Vítem Šislerem. Další obsah tohoto dílu tvoří úvaha nad uchováním videoher a digitálního dědictví obecně, na kterou navazují střípky z vývoje Wolfensteina 3D, jak o nich přednášel na proběhnuvší konferenci GDC John Romero. Seznam témat 00:00 - Start 05:45 - Problémy s uchovávání digitálního dědictví a her obzvlášť 42:37 - Naše dojmy z nové české hry Train to Sachsenhausen 1:00:51 - Jak vznikal Wolfenstein 3D, a co na to Honza Modrák 1:30:46 - Rozhovor s Vítem Šislerem, designérem hry Train to Sachsenhausen 1:56:47 - Závěrečný mišmaš

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty