13. Veblenův efekt a teorie záhalčivé třídy

13. Veblenův efekt a teorie záhalčivé třídy

před 3 lety

14 min


Veblenův efekt je tržní jev, kdy spotřebitel platí vyšší ceny za značkové produkty, kterými zvyšuje svou společenskou prestiž. Je tento jev stále relevantní pro soudobou společnost a nákupní chování zákazníků?

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty